s1 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei! Jeg går nå 3. året på automatisering og det nærmer seg tid for å søke lærlingplass. Er det noen som har noen forslag for gode opplæringssteder? Har godt snitt og null fravær. Takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 en plass som de har ledig stilling som automatikerlærling, kanskje i nærheten av der du er nå, en plas der du trives. du gir null info her. hvor bor du og hva kunne du tenke deg å jobbe med? Lenke til kommentar
s1 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Jeg kunne tenke meg å jobbe innen industrien, kanskje i en produksjon av ett eller annet. Pr. dags dato er jeg bosatt i nord, men flytter gjerne sørover om nødvendig. Jeg er interessert i hva som finnes sørpå, hvordan fabrikker og bedrifter som tilbyr læreplass for automatikere. Takktakk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 elkem, xtrata, yit, national oilwell, aker og abb har lærlingplasser i automatikerfaget "sørpå" vis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Av større bedrifter som lager maskiner så har du bla.: Optimar, ITO, Marel. Av bedrifter som driver med produksjon har du bla: Tine, Nortura, Gilde, Stabburet, Rieber & Søn (Toro), Hydro/Yara Aluminium. Det er helt klart flere bedrifter enn dette, men kommer ikke på mere akkurat nå. Jeg er heller ikke sikker på om samtlige tar inn lærlinger. Men det er jo ikke verre enn at ikke får plass. Du burde søke, det er flere bedrifter som ikke lyser ut læreplasser, selv om dem tar inn. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Statoil, BP, Conoco Phillips osv. Finnes mange flere bare man gidder å lete litt. I dag så har vi et veldig godt hjelpemiddel som heter internett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå