lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har en Sony Ericsson X10, og det har vist kommet en oppdatering til den nå, Android 2,1 blant annet.. Men sitter på en Mac maskin, hvordan kan jeg da oppdatere den? Står på telefonen at jeg MÅ bruke datamaskin for å oppdatere den.. HJELP Endret 18. november 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har en Sony Ericsson X10, og det har vist kommet en oppdatering til den nå, Android 2,1 blant annet.. Men sitter på en Mac maskin, hvordan kan jeg da oppdatere den? Står på telefonen at jeg MÅ bruke datamaskin for å oppdatere den.. HJELP Installer Sony Ericsson PC Companion. Og koble mobilen til pcen etter at du har installert programmet. Da vil den si at det er en ny oppdatering. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Men jeg sitter på en Mac maskin, og etter hva jeg kan se så fungerer ikke Sony Ericsson Pc companion på mac??? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei, det er jo et problem. Men du kjenner vel en eller annen som har PC? Eventuelt kan du jo tuske til deg en Windows-CD på lovlig eller ulovlig vis og installere i en virtuell maskin på Mac-en. Har hørt at Windows under VirtualBox skal fungere til Sony Ericsson Update Service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå