*F* Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ok, da har jeg tatt noen bilder, de er noen dager gamle. Bildene er tatt med et Canon EOS 550D, har ikke mye erfaring med dette kameraet, helt nytt, eneste jeg så og si har brukt før er kompaktkamera, så jeg har ikke mye erfaring altså. Bildene er tatt med Manuell fokus og zoom, ellers har jeg ikke stilt på noe foruten det kameraet stiller selv. Bilde 3 syns jeg ikke selv ble så bra, men litt morsomt med tunga ut liksom 1: 2: 3: 4: 5: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Var noen enorme bildefiler du har her da,tar meg ca 1 minutt og åpne et bilde. Hentet fra retningslinjene. Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen Grunnen for at det er satt en grense er at mange ikke har båndbredde nok til og laste ned bildene innen en akseptabel tid,og man overbelaster forumet hvis alle legger ut i maks antall pixel. Hvilken program bruker du til redigering,du kan ved eksportering sette 1280p som standard størrelse. Ser du har fokusert på snuten,vanligvis så prøver man og få fokus på øynene,fint at du har holdt deg i samme høydeplan som pusen da Endret 6. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For meg er det bilde nummer 1 som funker best. Rolig, uten forstyrrende element. Bortsett fra barkerusket på det ene værhåret du burde klonet vekk. Et bilde jeg ville hatt på veggen om det var min katt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå