sedsberg Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kjøpte Biltemas PS3-kontroller (USB-versjon) og får den ikke til å fungere med PS3-en. Alle 4 lysdiodene foran blinker hele tiden. Kontrolleren funker 100% på PC. Noen andre som har kjøpt denne og faktisk fått den til å fungere? Og jeg har allerede RTFM. Mange ganger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har du siste firmware kan det være årsaken, da den fjernet støtten av ulisensierte usb-kontrollere. I så fall er det ikke noe som kan gjøres. Endret 6. november 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Rare er at jeg har en annen ulisensiert kontroller som fremdeles fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke alle kontrollere ble rammet, så vidt jeg forstod, så det trenger ikke å være rart i det hele tatt... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hva var årsaken til at de ble blokkert? Sony taper penger på å ikke selge de beindyre kontrollerne sine? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) De vil ikke ha ulisensierte saker tilkoblet skjønnheten sin tenker eg. Endret 7. november 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Beindyr og beindyr. Du finner i alle fall ikke en kopi som er like bra/holdbar som Sony sine (og har alle funksjonene) og kjøper man de på rette plassen koster de 3-400 spenn. Synes slett ikke det er så ille når man ser på kvaliteten og funksjonene den har. Har du kjøpt en kontroller som er ment for PS3 og den ikke funker får du nok pengene tilbake. Aldri hatt problemer med retur til Biltema i alle fall. Tok en titt på Biltema sine sider og der står det: "For Playstation 3 og PC – men ikke PS3 med Firmware 3.5 eller nyere" Ser også at den trådløse koster 300 spenn..... og da må du ha en dongle tilkoblet. Hvem kjøper det når man får den originale til rundt 50 spenn mer? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Var egentlig bare ute etter en rimelig pad med turbofunksjon. Kan helt sikkert få bytta den hvis jeg vil (stod ikke i butikken at den ikke funka på nyere firmware) men siden den fungerer på PC kan jeg bruke den der. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva var årsaken til at de ble blokkert? Sony taper penger på å ikke selge de beindyre kontrollerne sine? Nei, noen lagde en slik USB-dings som du kunne piratkopiere med og solgte dem for 170$.. :-/ Sony gjorde slik at den ikke funket lenger, og samtidig så ble ett par ulisenserte kontrollere rammet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå