kleshenger Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hei! FunCom har nå laget et nytt spill: Bloodline Champions. Det er foreløpig i Closed Beta, men det er lett å få tak i keys. Det er en DotA clone, men de satser mer på online competetive. Med mer skill og mindre luck. Alle abilities er skillshots. NB! Har du allerede en FunCom bruker (Age of Conan eller Anarchy Online) så bruk den. Logg inn og registrer spill på venstre siden av account management. Få key her Registrer Her Endret 6. november 2010 av kleshenger Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er Stunlock studios (svensk) som lager det, FunCom er utgiveren. Å si at BLC er en DoTA klone er som å si at CoD multiplayer er CS klone. Uansett, bra spill, anbefales Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Kanskje bedre å si at det er et MOBA spill da Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Superkjekt spill Beklageligvis har jeg ikke tid eller noen å spille med selv. Hvis noen vil ha invites så har jeg sånn 3 stk elns. Lenke til kommentar
Hellsystem Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 BLC er langt fra en dota clone... Den beste beskrivelsen jeg kommer med er WoW Arena. Uten RNG og crits. Den Største forskjellen er at alt av abilities,spells,attacks må aimes. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg har fire beta-keys dersom noen ønsker. Jeg har tre beta-keys igjen dersom noen ønsker. Jeg har to beta-keys igjen dersom noen ønsker. Send PM. Endret 10. november 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har én beta key, første som PM får an. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 woho! takk for at du lagde denne tråden har lett etter et sånt spill siden hon gikk ut av betaen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har også key til dette spillet. Er det verdt å prøve? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, det er skikkelig gøy. Må han noen du kjenner å spille med da. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Det er veldig kult, føler at det mangler noe da... Alle champions har liksom samme abilities med en liten vri. Også litt få champions. Anbefaler å prøve det da, det er jo tross allt gratis! Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 et problem... når jeg installerte de første oppdateringene lukket loaderen seg og jeg kunne ikke åpne den igjen.... ja jeg har prøvd å restarte Lenke til kommentar
cherryspliff Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Noen som har en key til meg ? <3 hadde blitt veldig glad for en ! send på PM viss du har en Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Key: FMF3F9NSTUV89TUA Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 et problem... når jeg installerte de første oppdateringene lukket loaderen seg og jeg kunne ikke åpne den igjen.... ja jeg har prøvd å restarte Noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Om noen har en key til overs, så kan jeg godt ta den jeg altså Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvis dere vil ha invite så PM emailen deres til meg. Kan ikke sende uten email. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kva synst dokke so langt? Eg koser meg mest med Glutton, men trår til som healer visst ingen andre gidder. Spela kun 3v3. Nokon som pleier å spele 5v5? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Har forsatt en key igjen så PM meg. Har gitt bort min nu. Tom. Endret 14. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Er vel mer open beta nå etter hva jeg forstår. Må ha key men det virker ikke som at det er vanskelig å få tak i. Personlig gav jeg spillet en god sjangs men blei aldri glad i styringa og kameraløsninga. Ellers vil jeg nok tro at man går lei av dette spillet rimelig raskt hvis man spiller det en del. Det er ikke akkurat så stor variasjon. Dog forstår jeg det slik at man kan få litt mer variasjon ved final release hvis man betaler penger for ulike virtuelle "ting" ETTER å ha kjøpt selve spillet. Uansett, anbefaler alle til å teste det. Endret 21. november 2010 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå