Gå til innhold

Solide telefoner ute av markedet?

Axl91

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på det er helt slutt på salget av nye mobiltelefoner som tåler en stuck. Har selv Sony Ericsson C702 og den har overlevd det mest og lever den dag idag. Batteritiden harbegynt å dabbe litt av, men ikke noe problem. 5-6 dager mellom lading, på hele tiden. Holdt på slik i nesten ett år.

Nå har jeg selvfølgelig hatt flaks. Men den har tålt mange støt (fall på bakken). Den lå 2 og en halv måned i snøen etter at jeg hadde mistet den mens jeg kjørte street på snowboard. (altså i byen, ikke bakken.) Pleier å ta telefonen i dusjen også, men dette er jo ikke noe som jeg forventer at en telefon skal klare. Dette er hvor mobilens kvalitet har spilt sin rolle og ikke ren og kjær flaks.

Men jeg har litt lyst på en ny telefon, gjerne en som tar litt bedre bilder. Men trenger en som har god kvalitet. Jeg vet jeg er en person som ikke er forsiktig nok, og gjør en del aktiviteter som ikke mobiler generelt er så glade i. Mp3 spiller har jeg så det er ikke et must, men man får vel ikke uten mulighet for det.

Prøvde å søke litt på google, men kom bare fram til eldre modeller, og har svært liten tro på disse smart telefonene. Mange venner som har iphone og xpira har fått dem ødelagte. De mobilene er hele er hos folk som er svært forsiktige av seg(ikke at det er noe galt idet).

Noen som har noen anbefalinger? bah, ble litt av en wall of text her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...