bob kåre Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 HEI! jeg kjøpte akkurat en hdmi kabel på biltema. 1080 P (om feil, ikke I) når jeg plugga den i BENQ 24" LCD LED skjermen min fikk jeg ikke fult bilde. Hjelp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva slags kilde bruker du? Bluray-spiller? Konsoll? Datamaskin? Lenke til kommentar
bob kåre Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 åja tusan seff! jeg bruker PC ^^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Da må du nok inn og se i instillingene for skjerm/skjermkort. Se om du finner et sted der du kan enten dra ut skjermen til den dekker hele eller se om du kan velge over- eller underscan et sted. Og selvfølgelig sjekke at du kjører riktig oppløsning. Typisk 1920x1080 (Eller ofte 1920x1200 for PC-skjermer) Edit: For Nvidia-skjermkort går du inn på Nvidia control panel og velger "Display" og "Adjust desktop size and position". For Ati husker jeg desværre ikke. Endret 6. november 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
bob kåre Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) har ati -.- og uansett hvilke skjeroppløsning jeg har, så fyller ikke bilde skjermen. Endret 6. november 2010 av Daggy86 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal være en instilling i Catalyst Control Center. Mulig den er godt gjemt. Hadde samme problemet selv på en maskin med Ati. Fant det til slutt etter masse leting. Lenke til kommentar
bob kåre Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 ok, har lett der også altså. fant ingenting kan gi det et forsøk til Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 - Ati Catalyst Control Center - Grafikkinstillinger - DTV - Skaleringsalternativer: 0% Lenke til kommentar
bob kåre Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 oi oi , dette nermer seg bare at jeg ikke har Grafikk instillinger, tenker jeg har en anderledes ATI ccc finner ingen DTV heller, eller skaleringsalternativer. det var dumt Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du må nog kanske välja avanserade inställningar i tillägg. Om du fortsatt inte ser det har du nog inte ATI CC installerat..... Lenke til kommentar
bob kåre Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 joda, jeg har ATI ccc men jeg har ingen: - Grafikkinstillinger - DTV - Skaleringsalternativer: 0% ^^^ av disse over det nermeste jeg kommer på ati ccc er Grafik -> skjermalternativer Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nu borde du hitta rätt Lenke til kommentar
bob kåre Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 AAAAH takk så mye dette løste problemet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå