Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Haha, hva md chamack da? Som en over her skrev, what goes around comes around. Like fælt som Hernandez i går. Chamakh overdriver og hiver seg med kontakt. Hernandez og Nani hiver seg uten kontakt. To forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det skjedde etter fire minutter. Så ikke noe slikt fra Newcastle sin side bortsett fra den som kanskje var tvilsom. Så ja, jeg poster denne her fordi jeg blir så oppgitt over sutringen: 5 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Sjokkerende. At NU skulle spille så drittkjedelig fotball hadde jeg aldri trodd. Glad jeg ikke heier på det laget. Spiller jo ikke dritt kjedelig. Er jo på bortebane mot et topp lag. Hva forventer du? Hvis du kaller dette bra fotball av Arsenal på hjemmbane bør du kanskje kritisere ditt eget lag. Jeg kaller det ikke bra fotball av Arsenal. Vi slet som faen med og skape sjangser i dag. Men vi prøver hvert fall, noe vi også måtte fordi lå under. Men Arsenal legger seg ikke bakpå i en hel omgang fordi dem leder med ett mål. Dere lemper ballen opp i seksten meteren på hvert frispark, uten antydningen til og prøve på noe spill. Dritt kjedelig, mener jeg. Vi har mye og irritere oss over i denne kampen men spillestilen til Castle er vel ikke akkurat det vi bør tenke på for å være ærlig. Jeg synes ikke de er det mest underholdende laget i verden, og de spiller som du sa mye lemp på Carrol og Nolan. Men imotsetning til enkelte drittlag i ligaen spiller Castle iafall fair. De spiller kanskje ikke fotball vi liker, men de spiller fair. Tiote heter vel ryddegutten deres? Uansett, han er klart MoM etter Barton. Som overrasket meg med å trøste Kos etter utvisninga. Siste innlegget her på et par timer, får gå ut og klarne hodet og bli edru før jeg sier noe virkelig dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Og hvorfor blande inn Hernandez ? Han fimet ikke i går. Han hadde audition for So You Think You Can Dance. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Haha, hva md chamack da? Som en over her skrev, what goes around comes around. Like fælt som Hernandez i går. Chamakh overdriver og hiver seg med kontakt. Hernandez og Nani hiver seg uten kontakt. To forskjellige ting. Haha, fail. Som mot Birmingham også da eller? Fyren er en utter wank og langt dårligere enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Carroll filmet hele tiden. Carroll? Chamack legger seg ned hele tiden. Hva med Hernandez? Skuffende, han har nok lært av Gerrard. Gerrard har et problem, men han er langt fra verst. Nani legger seg ned mye oftere, for ikke å snakke Drogba. What goes around, comes around... 8 Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Chamakh mot Birmingham er det samme som Rooney mot oss ifjor. Begge er kontakt, men begge legger seg før det er kontakt. Så om jeg failet har dere enda en diver på United, du velger! Edit: Vår utter wank er hvertfall langt bedre enn Bebe, som er en bøtte med søppel. Endret 7. november 2010 av Elastico 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ÆSJ, Drogba har utover navle, DET er kvalmt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) ÆSJ, Drogba har utover navle, DET er kvalmt det. Spørsmålet vi må stille oss er: hva er ikke kvalmt med Drogba ? Endret 7. november 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Haha, fail. Som mot Birmingham også da eller? Fyren er en utter wank og langt dårligere enn jeg hadde trodd. Chamakh - free transfer Bébé - £7.4M Og speaking of wanks: http://www.youtube.com/watch?v=0XpEoCvW2Wo Endret 7. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Han skriver ikke her mer nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ÆSJ, Drogba har utover navle, DET er kvalmt det. Spørsmålet vi må stille oss er: hva er ikke kvalmt med Drogba ? Kvaliteten på spilleren? 2 Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ÆSJ, Drogba har utover navle, DET er kvalmt det. Spørsmålet vi må stille oss er: hva er ikke kvalmt med Drogba ? Kvaliteten på spilleren? Eneste.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Edit: Vår utter wank er hvertfall langt bedre enn Bebe, som er en bøtte med søppel. Neinei, han bor i en bøtt med søppel. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Herlig matchreport fra Sky Sports her Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Kjedelig når personer blir det samme som levevilkårene de bor i. Virkelig! Endret 7. november 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå