Gå til innhold

PL: 07.11.10 Arsenal v Newcastle United, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokkerende. At NU skulle spille så drittkjedelig fotball hadde jeg aldri trodd. Glad jeg ikke heier på det laget.

Spiller jo ikke dritt kjedelig. Er jo på bortebane mot et topp lag. Hva forventer du? Hvis du kaller dette bra fotball av Arsenal på hjemmbane bør du kanskje kritisere ditt eget lag.

Jeg kaller det ikke bra fotball av Arsenal. Vi slet som faen med og skape sjangser i dag. Men vi prøver hvert fall, noe vi også måtte fordi lå under. Men Arsenal legger seg ikke bakpå i en hel omgang fordi dem leder med ett mål. Dere lemper ballen opp i seksten meteren på hvert frispark, uten antydningen til og prøve på noe spill. Dritt kjedelig, mener jeg.

Vi har mye og irritere oss over i denne kampen men spillestilen til Castle er vel ikke akkurat det vi bør tenke på for å være ærlig. Jeg synes ikke de er det mest underholdende laget i verden, og de spiller som du sa mye lemp på Carrol og Nolan. Men imotsetning til enkelte drittlag i ligaen spiller Castle iafall fair. De spiller kanskje ikke fotball vi liker, men de spiller fair.

Tiote heter vel ryddegutten deres? Uansett, han er klart MoM etter Barton. Som overrasket meg med å trøste Kos etter utvisninga.

Siste innlegget her på et par timer, får gå ut og klarne hodet og bli edru før jeg sier noe virkelig dumt.

Lenke til kommentar

Haha, hva md chamack da? Som en over her skrev, what goes around comes around. Like fælt som Hernandez i går.

Chamakh overdriver og hiver seg med kontakt. Hernandez og Nani hiver seg uten kontakt. To forskjellige ting.

Haha, fail. Som mot Birmingham også da eller? Fyren er en utter wank og langt dårligere enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar

Carroll filmet hele tiden.

Carroll? Chamack legger seg ned hele tiden.

Hva med Hernandez?

Skuffende, han har nok lært av Gerrard.

Gerrard har et problem, men han er langt fra verst. Nani legger seg ned mye oftere, for ikke å snakke Drogba.

drogba170507_468x620.jpg

What goes around, comes around...

• Liker 8
Lenke til kommentar

Chamakh mot Birmingham er det samme som Rooney mot oss ifjor. Begge er kontakt, men begge legger seg før det er kontakt. Så om jeg failet har dere enda en diver på United, du velger!

Edit: Vår utter wank er hvertfall langt bedre enn Bebe, som er en bøtte med søppel.

Endret av Elastico
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

ÆSJ, Drogba har utover navle, DET er kvalmt det.

Spørsmålet vi må stille oss er: hva er ikke kvalmt med Drogba ?

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...