Gå til innhold

PL: 07.11.10 Arsenal v Newcastle United, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en trist dag. En dag som ikke bare understreker at vi ikke er sterke nok for ligagull, men en dag som også viser at det er mangel på motivasjon, spilleglede og inspirasjon i spillergruppa. Vi scorer ikke ett mål i dag, i stil med vår dårlige uttelling så langt. Men det værste med dette er at vi presterer på et totalt bunn-nivå på hjemmebane foran 60k fans som forventer et lag som FUCKINGS KJEMPER OM GULL!

Lenke til kommentar

Sjokkerende. At NU skulle spille så drittkjedelig fotball hadde jeg aldri trodd. Glad jeg ikke heier på det laget.

Spiller jo ikke dritt kjedelig. Er jo på bortebane mot et topp lag. Hva forventer du? Hvis du kaller dette bra fotball av Arsenal på hjemmbane bør du kanskje kritisere ditt eget lag.

Lenke til kommentar

Morsomt med Fabregas som skulle ha frispark hver gang noen var i nærheten av ham, og filmingen til Wilshere. Og ja, det at Arsenal skulle hatt rødt i første omgang.

Hva er vitsen egentlig? Dessuten, Ranger er rask og god og hadde scort om han ikke hadde blitt taklet der. Da hadde det blitt 2-0, noe som hadde vært bedre for oss. Hvorfor filme?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Clichy skulle hatt rødt, det kan jeg greit gå med på. Men Kos sitt var ikke korrekt. Dommeren har ikke annet valg enn å gi rødt der, det er greit. Men det var ikke frispark.

Ikke dives på Newcastle spillere? Er det bare meg som så Carrol tidligere? Dive i Eboue og Nani klassen.

Lenke til kommentar

Dette tapet var om lag like overraskande som at det blir jul i år også, og det er det verste. Tittelutfordrar? Piss meg i øret.

Og ja, Carroll hadde et par dives (den der Fabregas hadde blitt utvist om han var i nærleiken var jo soleklar). What goes around comes around.

Endret av TomWhittaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Greit kunne vært rødt til Clichy, men ikke Koscielny, det er fordi newcastle spilleren bare la seg ned, han gjorde like mye MOT Koscielny som Koscielny gjorde mot han.

Men det var en fortjent seier til Newcastle, der Arsenal skaper noen store sjangser (som vanlig) men scorer ikke.

Lenke til kommentar

Tipper han blander mellom Jonas G. og Carrol - førstnevnte divet i første omgang, og fikk kjeft som faen av Carrol for å gjøre det :p

Kanskje det var dive, isåfall er det patetisk. Hater slikt, spesielt når det kommer fra egne spillere. Jeg så det dog ikke, men har jo Newcastlebriller på. Straffe var det uansett ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Sjokkerende. At NU skulle spille så drittkjedelig fotball hadde jeg aldri trodd. Glad jeg ikke heier på det laget.

Spiller jo ikke dritt kjedelig. Er jo på bortebane mot et topp lag. Hva forventer du? Hvis du kaller dette bra fotball av Arsenal på hjemmbane bør du kanskje kritisere ditt eget lag.

Jeg kaller det ikke bra fotball av Arsenal. Vi slet som faen med og skape sjangser i dag. Men vi prøver hvert fall, noe vi også måtte fordi lå under. Men Arsenal legger seg ikke bakpå i en hel omgang fordi dem leder med ett mål. Dere lemper ballen opp i seksten meteren på hvert frispark, uten antydningen til og prøve på noe spill. Dritt kjedelig, mener jeg.

Lenke til kommentar

Når en spiller på det samme laget stopper opp og kjefter som faen på spilleren og ber han komme seg opp (slik det så ut iallefall) så var det nok dive ja. Så ut som dive på reprisen også :).

Men jeg bryr meg ikke, ble aldri dømt noe og fyren fikk kjeft av sitt eget lag og blir dermed oppdratt.

Lenke til kommentar

Tipper han blander mellom Jonas G. og Carrol - førstnevnte divet i første omgang, og fikk kjeft som faen av Carrol for å gjøre det :p

Kanskje det var dive, isåfall er det patetisk. Hater slikt, spesielt når det kommer fra egne spillere. Jeg så det dog ikke, men har jo Newcastlebriller på. Straffe var det uansett ikke.

Dette skjedde jo etter Fabregas fikk gult i andre på midtbanen. Er ganske sikker på at det var Carrol også.

Får finne en GIF eller noe lignende i løpet av uka for og finne bevis.

Gold: Tror jeg har diskutert dette her før, og jeg er helt enig i at Chamakh hiver seg lett. Men idag var det i det minste kontakt de gangene han gikk ned. Dog irriterende, men det gjor ikke utslag i kampen eller resten av sesongen til Newcastle. De fikk ikke rødt kort for en dive, det gjor vi. Der ligger forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...