Liquidkey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fabregas er demotivert Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Blir deprimert av å se på dette. Newcastle eier oss - rett og slett. Edit: Vi har faen meg ikke vunnet en jævla ball i bakre rekker idag. Ameobi og Carroll leker med oss! Endret 7. november 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Lagene Latias heier på så langt: Manchester United Shakhtar Newcastle Denne listen kan bli lang. Jeg heier på alle lagene som møter Arsenal, Liverpool, Chelsea og City. Faktisk heier jeg på Arsenal de gangene dere møter kjøpelagene, og jeg heiet også på dere mot Barca i CL. Du har rett, lista er veldig lang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fabregas er demotivert Er jo ikke så jævla rart. Han er stuck i et lag uten ambisjoner når han kunne spilt for et Barcelona som kjemper om å vinne de trofeer som vinnes kan. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bendtner gåller, null stress Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Morsomt å se et bunnlag opprettholde det offensive spillet spillet og presset til tross for at de leder over en av de fire store Endret 7. november 2010 av Hugol Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Dette er så sinnsykt flaut at jeg har ikke ord. Andre laget som rykket opp fra Wankership vi taper mot HJEMME. Game over i Premier League. Arsenal får satse på ligacupen og håper på en 4 plass i PL etter prestasjonen i dag. Endret 7. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Morsomt å se et bunnlag opprettholde det offensive spillet spillet og presset til tross for at de leder over en av de fire store Da er bunnlags-lista lang. Newcastle er for øyeblikket på 4.plass. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Må si Newcastle spillerne spiller med en glød og vilje for å gjøre det godt som jeg ikke har sett på lenge. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Morsomt å se et bunnlag opprettholde det offensive spillet spillet og presset til tross for at de leder over en av de fire store Da er bunnlags-lista lang. Newcastle er for øyeblikket på 4.plass. 5. plass for å være pirkete. Nyopprykkede, men dog ikke noe bunnlag. Liker det jeg ser. Selv om gjerne skulle sett Arsenal og United gjøre opp om tittelen heller enn at Chelsea drar ifra. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kom hjem nå. Har vi spilt bra? Det lover ikke akkurat godt dette her. Så nettopp reprise fra målet til N'castle, og hva i helvete driver Fabianski på med? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kom hjem nå. Har vi spilt bra? Det lover ikke akkurat godt dette her. Så nettopp reprise fra målet til N'castle, og hva i helvete driver Fabianski på med? Vi har spilt helt elendig. Hatt 2 sjanser gjennom hele kampen og blitt totalt eid i andre omgang. November er virkelig i gang. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eid i andre omgang? Faen Benbjo ser du kampen eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eid i andre omgang? Faen Benbjo ser du kampen eller? Ja? Arsenal hadde en bra periode i 10 min, men Newcastle har jo dominert fra 55 minutter. Stenger jo Arsenal ute helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Sjokkerende. At NU skulle spille så drittkjedelig fotball hadde jeg aldri trodd. Glad jeg ikke heier på det laget. Endret 7. november 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Newcastle spiller da underholdende de. Men det er klart de legger seg litt lenger bak nå på slutten av kampen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen, vi kommer til å tape dette. Jævlig deprimerende. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor faen ser vi ikke en Rosicky i denne kampen? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor faen ser vi ikke en Rosicky i denne kampen? Ikke skjønner jeg. Skjønner heller ikke hvorfor Wilshere ble tatt av banen istedet for Fabregas. Wilshere har vært langt langt bedre enn El Capitan denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå