Gå til innhold

PL: 07.11.10 Arsenal v Newcastle United, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagene Latias heier på så langt:

Manchester United

Shakhtar

Newcastle

Denne listen kan bli lang. :yes:

Jeg heier på alle lagene som møter Arsenal, Liverpool, Chelsea og City. Faktisk heier jeg på Arsenal de gangene dere møter kjøpelagene, og jeg heiet også på dere mot Barca i CL. Du har rett, lista er veldig lang. :wee:

Lenke til kommentar

Dette er så sinnsykt flaut at jeg har ikke ord. Andre laget som rykket opp fra Wankership vi taper mot HJEMME.

Game over i Premier League. Arsenal får satse på ligacupen og håper på en 4 plass i PL etter prestasjonen i dag.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Morsomt å se et bunnlag opprettholde det offensive spillet spillet og presset til tross for at de leder over en av de fire store :)

Da er bunnlags-lista lang. Newcastle er for øyeblikket på 4.plass.

5. plass for å være pirkete. Nyopprykkede, men dog ikke noe bunnlag. Liker det jeg ser. Selv om gjerne skulle sett Arsenal og United gjøre opp om tittelen heller enn at Chelsea drar ifra.

Lenke til kommentar

Kom hjem nå. Har vi spilt bra? Det lover ikke akkurat godt dette her. Så nettopp reprise fra målet til N'castle, og hva i helvete driver Fabianski på med?

Vi har spilt helt elendig. Hatt 2 sjanser gjennom hele kampen og blitt totalt eid i andre omgang. November er virkelig i gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Sjokkerende. At NU skulle spille så drittkjedelig fotball hadde jeg aldri trodd. Glad jeg ikke heier på det laget.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...