Big Tone Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ufortjent. Enkelt nok, vi snur dette. De kan ikke ha flaks i hele dag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 CARROLL! Pell deg ut av tråden, hvis du skal være idiot. Ingen holdt på slik i United-tråden i går. Han må jo få lov til å heie på Newcastle da Jaja, hva kan man si om førsteomgang.. Utrolig få sjanser vi egentlig lager. Såvidt vi har skudd på mål. Mens keeperen reddet for de, så ødelegger han for oss. Har jo vært en vanlig situasjon i lang tid det. Uansett, keeper eller ei, dette her er ikke bra på noen måter. Ut med Chamakh, inn med Bendtner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ahh, så typisk. Vi trenger et raskt mål etter pausen, for å vinne denne kampen. Blir tøft nå.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Der kom målet ja. Awesome. Da blir det ikke seier i dag og vi sier takk og farvel til noen sjanse på gullet. Støttes. Jeg synes det er for jævelig å se på en klubb som snakker om gullambisjoner, når spillerne ikke klarer å synliggjøre det ute på banen. Jeg synes et evt tap her viser at vi fortsatt ikke er klare for tittelen. Desverre. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Lagene Latias heier på så langt: Manchester United Shakhtar Newcastle Denne listen kan bli lang. Endret 7. november 2010 av Vestaa 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 PS : Målet kom fra etter en svak "klarering" av Fabianski. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ufortjent, men jeg håper resultatet står seg selvsagt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tiote er verdensklasse. Carroll er helt fantastisk i lufta. Forsvaret bryter opp småspillet til Arsenal akkurat slik man må, og dere har kun hatt en stor sjanse, samme som oss. Herlig, herlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ufortjent. Enkelt nok, vi snur dette. De kan ikke ha flaks i hele dag. Nja, Arsenal har skapt 1 sjanse som Krul reddet. Ellers har det vært helt på trynet ræva. Helt grei ledelse til Newcastle som har vært best. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen i helvete Fabianski. Og jeg som trodde at han kunne holde denne feilfrie streaken gående. Han er lavere enn Carroll, men har fordelen av å kunne bruke armene der. Og hvis han skal nøle så jævlig burde han strengt tatt ikke gå ut i det hele tatt. Første sjansen til Newcastle og de scorer. Kan ikke si at vi fortjente å score heller, men det har heller ikke NUFC. Noe er galt når vi spiller på Emirates for tiden. Gutta ser sinnsykt umotiverte og slappe ut, med mindre vi spiller i CL. Har mista trua på at de skal heve seg i andre omgang og tipper at vi enten klarer å karre oss til 1-1 eller at Newcastle kontrer oss i senk og vinner denne. Faen så forbanna dårlig. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 CARROLL! Pell deg ut av tråden, hvis du skal være idiot. Ingen holdt på slik i United-tråden i går. Faen er problemet ditt da. Pell deg ut selv! Men fy så deilig! Gi denne mannen sjansen på landslaget snart. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 *Blablablablabla*, og dere har kun hatt en stor sjanse, samme som oss. Bullshit. Nasri har hatt en kjempesjanse og Cesc hadde et frispark i tverra. Vi har hatt flere sjanser og mer ballbesittelse. Vi knuser dere i 2. omgang. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Han kan da være her selv om han er Man Utd-supporter. Bra for han med Arsenaltap. Jeg var så vidt i Man Utd-Wolves-tråden fordi jeg håpet på Man Utd-seier. Ser ikke problemet. Heller ikke om det kommer andre lags supportere og heier på Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ufortjent. Enkelt nok, vi snur dette. De kan ikke ha flaks i hele dag. Nja, Arsenal har skapt 1 sjanse som Krul reddet. Ellers har det vært helt på trynet ræva. Helt grei ledelse til Newcastle som har vært best. Noen ganger lurer jeg på om de vi ser på de samme arsenal- kampene Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Herlig mål. Synd dommeren er feig å ikke gir Arsenalspilleren rødt kort for den stygge taklingen, heldig der Arsenal. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Faen er problemet ditt da. Pell deg ut selv! Problemet mitt er at Latias kommer inn i kamptrådene våre og lager kvalm hver gang vi sliter. Vi holder ikke på sånn i United-trådene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 *Blablablablabla*, og dere har kun hatt en stor sjanse, samme som oss. Bullshit. Nasri har hatt en kjempesjanse og Cesc hadde et frispark i tverra. Vi har hatt flere sjanser og mer ballbesittelse. Vi knuser dere i 2. omgang. Sant det, frisparket. To da. Og halvsjanser som ikke hadde blitt mål om Krul og backfireren lå nede regnes da ikke som spesielt store målsjanser? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen er problemet ditt da. Pell deg ut selv! Problemet mitt er at Latias kommer inn i kamptrådene våre og lager kvalm hver gang vi sliter. Vi holder ikke på sånn i United-trådene. Må si du er i overkant hårsår om du mener det innlegget var å lage kvalm. Carroll 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Og ja, Arsenal er heldig som ikke spiller med ti mann. Blir en fryktelig spennende andre omgang, skal ikke se bort ifra at Arshavin og Van Persie kommer på etter 65 min og snur kampen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen er problemet ditt da. Pell deg ut selv! Problemet mitt er at Latias kommer inn i kamptrådene våre og lager kvalm hver gang vi sliter. Vi holder ikke på sånn i United-trådene. Det har vært flere eksempler på det, selv om jeg ikke har sett det så mye de siste kampene. Ellers er det slik at disse kamptrådene er i PL-kategorien og dermed er åpne for alle å kommentere hva man vil. Dersom man heier på United er det naturlig å gi uttrykk for jubel dersom konkurrenter taper eller ligger an til å tape poeng. Det samme gjelder alle andre lag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå