Gå til innhold

PL: 07.11.10 Arsenal v Newcastle United, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer.

Hva er det du babler om? Fabregas har vært involvert i alle angrepene våre, og har vært en av våre beste til nå!

Helt enig. De feilene han gjør veies opp, og mer enn det av alle de gode involveringene han har. Flere geniale pasninger; blant annet til Nasri akkurat.

Lenke til kommentar

Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer.

Hva er det du babler om? Fabregas har vært involvert i alle angrepene våre, og har vært en av våre beste til nå!

Ser vi samme kamp? :p Flere feilpasninger enn Denilson har på en dårlig dag så langt. Har vel 1 godkjent pasning så langt?

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg helt enig i. Fabregas har ikke vært god denne kampen. Han har mange feilpasninger. Han har jo hatt involveringer, ikke det jeg sier, men han har slurvet mye.

Synes Chamakh også har vært svak, som jeg sa før kampen.

Edit. Svar på Le Professeur, altså jeg er enig med benbjo.. Faen hakke..

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Ser vi samme kamp? :p Flere feilpasninger enn Denilson har på en dårlig dag så langt. Har vel 1 godkjent pasning så langt?

Vet ikke helt hva jeg skal kommentere først. :p For det første har han hatt mange strålende pasninger som Chamakh & co ikke har klart å utnytte. For det andre viser all statistikk at Denílson er en av de mest pasningssikre spillerne i Arsenal!

Edit: Herregud...

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...