Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det der burde vært rødt. Megastygt Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Håpløs takling av Clichy, heldig som slipper rødt. Vi har ok kontroll, men skulle gjerne sett vi presset mer. Tiote imponerer virkelig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Scorer vi ikke i løpet av første omgang ser jeg for meg nok en kamp slik som mot West Ham. Bortsett fra at dette da ender 0-0 eller 0-1 da NC er vesentlig bedre enn WH Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Faen så sint jeg blir om Tiote byttes ut, og Smith byttes inn. Verdensklasse ut og dritt inn. Endret 7. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jævlig nære for Nasri! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Sinnsyk redning! Nå nærmer vi oss mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fy faen for en redning Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer. Hva er det du babler om? Fabregas har vært involvert i alle angrepene våre, og har vært en av våre beste til nå! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer. Hva er det du babler om? Fabregas har vært involvert i alle angrepene våre, og har vært en av våre beste til nå! Helt enig. De feilene han gjør veies opp, og mer enn det av alle de gode involveringene han har. Flere geniale pasninger; blant annet til Nasri akkurat. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer. Hva er det du babler om? Fabregas har vært involvert i alle angrepene våre, og har vært en av våre beste til nå! Ser vi samme kamp? Flere feilpasninger enn Denilson har på en dårlig dag så langt. Har vel 1 godkjent pasning så langt? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det er ikke jeg helt enig i. Fabregas har ikke vært god denne kampen. Han har mange feilpasninger. Han har jo hatt involveringer, ikke det jeg sier, men han har slurvet mye. Synes Chamakh også har vært svak, som jeg sa før kampen. Edit. Svar på Le Professeur, altså jeg er enig med benbjo.. Faen hakke.. Endret 7. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Ut med Fabregas... Herregud for en dårlig kamp han har hatt. Fortsetter han slik burde vi solgt i sommer. Hva er det du babler om? Fabregas har vært involvert i alle angrepene våre, og har vært en av våre beste til nå! Ser vi samme kamp? Flere feilpasninger enn Denilson har på en dårlig dag så langt. Har vel 1 godkjent pasning så langt? Vet ikke helt hva jeg skal kommentere først. For det første har han hatt mange strålende pasninger som Chamakh & co ikke har klart å utnytte. For det andre viser all statistikk at Denílson er en av de mest pasningssikre spillerne i Arsenal! Edit: Herregud... Endret 7. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Der kom målet ja. Awesome. Da blir det ikke seier i dag og vi sier takk og farvel til noen sjanse på gullet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 CARROLL! Pell deg ut av tråden, hvis du skal være idiot. Ingen holdt på slik i United-tråden i går. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 CARROLL CARROLL CARROLL JAAAA! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Pell deg ut av tråden, hvis du skal være idiot. Ingen holdt på slik i United-tråden i går. Han kan da få lov til å heie på Newcastle og være glad når de scorer? Denne tråden er ikke kun for oss Arsenal fans 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 CARROLL! Pell deg ut av tråden, hvis du skal være idiot. Ingen holdt på slik i United-tråden i går. Tell til ti, og slapp av. Tråden er i PL-kategorien og åpen for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå