Gå til innhold

PL: 07.11.10 Arsenal v Newcastle United, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en følelse av at vi får et heltent Newcastle som ikke legger noe imellom i duellene. Tipper 1-2. Nasri putter for Arsenal, mens Nolan og Carroll putter for Magpies.

Godt å se at du har våknet fra de døde igjen :D Uansett, dette blir enveiskjøring. Newcastle vil angripe, vi vil angripe. Dessverre for Magpies er Arsenals unggutter for gode med ballen i beina. 4-2.

Lenke til kommentar

Laget ble akkurat som jeg spådde i førstepost, og RvP er på benken! :new_woot:

Edit: Newcastle-laget ble faktisk også akkurat som jeg spådde, men jeg må innrømme at jeg stjal det fra en annen side.

Arsenal-laget for de som ikke gidder å se på forrige side:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Samir Nasri

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Er enig at Walcott er best på vingen,på løp mellom back og stopper, men å sette ut Nasri fra laget nå er ingen god idé. Han er tross alt vår beste formspiller om dagen, og har stått for mange av våre mål den siste tiden. Chamakh synes jeg har dabbet litt av de siste kampene(Så han ikke forrige match i uka), og må skjerpe seg for å få plass. Jeg synes faktisk Walcott fortjener og er farligere en Chamakh midtspiss eller ei. Alltid godt å ha en god hodespiller i midten, men tross alt er vi kanskje det laget som spiller mest på bakken i PL, og i tillegg er innleggene til Clichy/Sagna elendige.

Bra vi er enig om det meste. Jeg surret jo selvfølgelig - igjen. Skulle ha Nasri istdenfor Rosicky, selv om jeg synes han fortjener en plass.

Laget som starter er uansett vakkert! Spår fortsatt 4-2, tror dette blir en tøff match hvor vi avgjør på slutten.

Edit: Det skal ikke gå ann å kritisere innleggene til Clichy. Innlegget mot West Ham tilgir alle dårlige innlegg.

Endret av Elastico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...