andre3028 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 herregud hva faen skjer med Arsenal? Tape mot 2 nyopprykka lag på Hjemmebane. Flaut. Jævla skuffendes og elendig kamp av guttene idag. Jeg gir ikke opp gullet enda, men vist det skal forsette sånn fremover, så kan vi vinke farvel i år også. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Newcastle er jo ikke dårlig lag, hvorfor er det så få newcastle fans ? Det er laget som er kjent for å ha best fans og de har de cooleste draktene FACT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fordi dette er Norge? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Slike tap legger mye mer press på oss for å vinne toppkampene (som fjorårets sesong viste at vi er for naive til å få et resultat ut av) og ikke minst de tøffe bortekampene som Everton, Birmingham osv. Jeg klarer ikke å se for meg at dette laget plutselig går på en 10 kampers vinnestreak i nær fremtid. Black November er offisielt her. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hæ ?? Fordi dette er norge ?? Hva med alle de arsenal supporterne i denne tråden, og liverpool, man u i de andre trådene ? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Newcastle er jo ikke dårlig lag, hvorfor er det så få newcastle fans ? Det er laget som er kjent for å ha best fans og de har de cooleste draktene FACT! Nei. Og fordi Newcastle langt ifra har hatt like stor suksess som de andre klubbene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Å ha de kuleste draktene, vel, det er en smakssak. Om Newcastle har de beste supporterne i England, det kan diskuteres opp og ned. Men faktum er at Newcastle er kjent for å være på toppen der. Edit: Newcastle top of the league when it comes to dedication of fans Er fra 2007 da, men så bare i fjor, vi hadde flere tilskuere på hjemmekampene våre enn de fleste lagene i Premier League. Dessuten, er det utelukkende positivt å "ofre" familien for fotballklubben? Endret 8. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Selvfølgelig, men setningen han skrev var fremdeles feil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jepp, det er jeg enig i. Jeg elsker drakten, men jeg er så langt ifra objektiv som man kan komme på det punktet. Men nå, senga. God natt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Drakta var ein av grunnane til at eg valgte Newcastle i første omgang. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ah, fantastisk deilig seier! Fikk ikke sett kampen selv, men like herlig likevel. Deilig å se at Tiote, Carroll og Barton fortsetter det gode spillet! Var forøvrig passe godt med 3000 inn på konto som en følge av resultatet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg elsker Newcastle. Ser ofte kamper når de spiller og håper de gjør det bra. Kanskje mitt lag nr 2 i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå