Xanman Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) 07. 11. 2010 Arsenal - Newcastle United Premier League 14:30 @ Ashburton Grove Årets 11. Premier League-runde er godt i gang, og Arsenal gjester Newcastle United, som absolutt har overbevist så langt denne sesongen og ligger noe overraskende på øverste halvdel av tabellen. Arsenal har også imponert stort. Tre strake PL-seiere og en sterk 2. plass bekrefter dette. Newcastle har vist at de ikke kan undervurderes, og har mange sterke resultat å vise til, blant annet en 6-0-seier mot Aston Villa og en 4-3-seier mot Chelsea i ligacupen. Lagene har allerede møtt hverandre en gang denne sesongen. Da endte det 4-0 til Arsenal i en strålende ligacupkamp. Selv om det hovedsaklig var reserver som figurerte i denne kampen, er nok Newcastle hevnlystne. ----------------------------------------- Arsenal news: Cesc Fábregas, Alex Song, Denílson og Andrei Arshavin er tilbake igjen, etter å ha måttet stå over mot Shakhtar Donetsk i midtuken. Aaron Ramsey, Robin van Persie, Abou Diaby, Manuel Almunia, Emmanuel Frimpong, Kieran Gibbs og Thomas Vermaelen er fortsatt ute. Forventet startoppstilling: Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Marouane Chamakh - Samir Nasri Man to watch: Theo Walcott ----------------------------------------- Newcastle news: Sol Campbell får ikke muligheten til å møte sine gamle lagkamerater, da han fortsatt behandler en lårskade. Ellers er Steve Harper, Dan Gosling og Hatem Ben Arfa ute. Forventet startoppstilling: Tim Krul Danny Simpson - Fabricio Coloccini - Mike Williamson - Jose Enrique Joey Barton - Cheick Tioté - Kevin Nolan - Jonás Gutiérrez Shola Ameobi - Andy Carroll. Man to watch: Andy Carroll Endret 6. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 satser på en lik kamp som i ligacupen da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Må legge denne i mine innlegg... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bah, Wolves. Jævla muppets. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ulvene suger. Vi har aldri hatt store problemer med Newcastle. Denne tar vi greit, 4-1. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har lært å ikke være så veldig selvsikker foran lag-vi-skal-slå-uten-problemer kampene. Vi slet sist mot West Ham, og vi ble trilla rundt med i CL på onsdag. Vil gjerne se et Arsenal-lag med masse sprut og vilje offensivt. Endelig er Wilshere tilbake fra karantene! Newcastle er på den andre siden ikke et lag som skal undervurderes, selv om vi som tittelutfordrer skal slå dem. Gleder meg som en unge til kampen, og litt mot mine egne ord satser jeg på målkalas! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi er i dårlig form og Newcastle har akkurat knust Sunderland 5-1. Tror dette kan bli vanskeligere enn man hadde trodd på forhånd. Hjertet sier grei seier, hodet sier uavgjort. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tipper vi får se denne oppstillinga: Fabianski Sagna - Squillaci - Koscielny - Clichy Wilshere - Cesc Nasri - Chamakh - Arshavin Song Tviler på at denne kampen blir enkel. Kan fort gå på en smell om vi spiller slik som mot West Ham. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hehe, Dimitri på topp hadde gjort seg. Håper forresten at Shava blir benket. Han har vært rævva i det siste, mens Walcott og Nasri har storspilt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Denne gleder jeg meg til. Håper naturligvis på Carroll og co, men Arsenal ser sterke ut iår (som jeg forutså før sesongen) og tar nok denne relativt greit. Jeg tipper 3-1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har faktisk trua på at vi kan kapre en seier denne gangen. Ihvertfall om vi starter med laget nevnt over her, samme som spilte mot mackems nå sist, selv om Barton og Nolan skal bytte plass over her Tiote er en fantastisk signering, og jeg kan ikke huske sist vi hadde en så sterk, god og sikker defensiv midtbanespiller. Han har faktisk potensiale til å bli årets signering i Premier League om han fortsetter slik han har startet. Han er som en blanding av Terminator og en kenguru. Spretter her og der og er overalt, samt at fyren er sterk, sikker og god. Carroll er i form, og fyren kan være en plage for de fleste. Barton er i form, og presterer sinnsykt. Fortsetter de slik så er de landslaget neste. Kampen blir vanskelig, Arsenal er tross alt et lag som skal slå oss, men jeg har trua. Virkelig trua. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Byttet om på Nolan og Barton. Håper Walcott gjentar denne prestasjonen i morgen: http://www.youtube.com/watch?v=nmTq7eU6RaE 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 RvP inkludert i troppen! Vet ikke om dette stemmer, ryktet kommer fra Mirrorfootball, men likevel er det spennende og sjokkerende. Skulle tro vi kunne klare oss med Chamakh og Nikki B en liten stund lenger? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ah jizz. Håper det er sant og at han får noen minutter uten å bli skada igjen vel å merke. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Suspension was so frustrating Håper så inderlig mye at han tar revansj på banen idag. Han storspilte før karantenen. Wilshere-mål idag hadde vært topp! Også veldig proffesjonelt å gå ut som han gjør. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Godt å se at skadelista begynner å bli mindre. Får håpe det varer en stund og at RvP holder seg skadefri. Synes det er spesielt digg at Walcott er tilbake. Gutten har en bra fremtid tror jeg. Håper litt på å få se Rosicky idag også jeg. Kunne egentlig tenkt meg dette laget: Fabianski Sagna - Squillaci - Koscielny - Clichy Song Wilshere - Cesc Nasri - Walcott - Rosicky Med lynraske Walcott som midtspiss og Rosicky, Cesc og Wilshere som alle er gode pasningsleggere, vil dette være livsfarlig med Walcott på løp bak forsvarsfireren. Endret 7. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Morsom tanke - litt uenig. Hadde vært en spennende lagoppstilling absolutt, og vil også se Rosicky fra start, synes han er mye bedre enn hva han får i spilletid. Mener Walcott er best på løpene mellom back og stopper. Ender derfor opp slik: Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Sebastien Squilacci - Laurent Koscielny - Gael Clichy Cesc Fabregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Marouane Chamakh - Tomas Rosicky Resultattips: 4-2 Håper Shava får smake på benken, tror det kan heve både han og Rosicky som får tillit fra start i en viktig kamp. Endret 7. november 2010 av Elastico Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er enig at Walcott er best på vingen,på løp mellom back og stopper, men å sette ut Nasri fra laget nå er ingen god idé. Han er tross alt vår beste formspiller om dagen, og har stått for mange av våre mål den siste tiden. Chamakh synes jeg har dabbet litt av de siste kampene(Så han ikke forrige match i uka), og må skjerpe seg for å få plass. Jeg synes faktisk Walcott fortjener og er farligere en Chamakh midtspiss eller ei. Alltid godt å ha en god hodespiller i midten, men tross alt er vi kanskje det laget som spiller mest på bakken i PL, og i tillegg er innleggene til Clichy/Sagna elendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå