Trancton Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilken skjerm oppfyller disse kravene? Ellers andre anbefalinger av skjermer i forhold til gaming (FPS)? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Acer GD245HQ er vel en av få skjermer på markedet som har de spesifikasjonene du etterlyser. Sitter selv på en slik skjerm og må si jeg er veldig fornøyd. Skjermen gir et fantastisk smooth bilde i fps-gaming (BFBC2) og er lynrask. Om du leser testen jeg linket til vil du se at de sier det er skjermen de har testet som har best responstid. Skjermen de har testet er dog den i fargen svart+kobber, som jeg selv synes er relativt stygg. Du kan få kjøpt den i helt svart farge, det jeg gjorde selv Minus med skjermen: Det er et relativt irriterende moment med denne skjermen. Ved kontorbruk har den en tendens til å lage en høyfrekvent "buzzing" når det er mørke farger på skjermen. Har lest en del om skjermen, og det er visst et vanlig problem. Selv bryr jeg meg ikke så mye om det, og har aldri lagt merke til det under spilling. Bortsett fra det er det en serdeles bra skjerm, spesielt for gaming Håkon Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Takk for svar! Aceren ser veldig bra ut! Hvor kjøpte du den? Angående BenQen så har den 5ms, 2 seg er grå til grå. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 De fleste skjermer som det står 2ms på er grå-til-grå. Acerens 2ms er grå-til-grå det også. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg kjøpte skjermen fra DustinHome: http://www.dustinhome.no/pd_5010456940.aspx Ser forøvrig at den koster 500kr mindre enn da jeg kjøpte den for 2 uker siden . De har den ikke inne, men lagerstatusen står som 1-3 dager så det er verdt å sjekke ut i hvertfall. Hvis du er student og registrerer deg med studentmailen din, får du gratis frakt på kjøp over 2000 kr Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå