KFS86 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Coveret er litt skadet (ca 2 cm langs ene kanten hvor det er litt krøllet sammen) så jeg har krevd ny fra butikken siden den var dårlig pakket inn. Coveret er ikke mulig å erstatte selv da det er en slags digipack stort sett i papp/papir. Om noen vil ha den gratis er den i Fetsund. Ca 6 km fra Lillestrøm. Må hentes. Er vanligvis ikke så vanskelig med butikkene, men når man kjøper en utgivelse til over $40 og det er criterion i tillegg vil man ha en som ser perfekt ut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal ikke butikken ha den tilbake? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Skal ikke butikken ha den tilbake? Nei, det er amazon.com og jeg nekter å betale returfrakt til USA. Den nye er allerede på vei med UPS Express Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bor ikke i nærheten, ellers skulle jeg gjerne hatt den. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg kan ta den jeg... Bor i Oslo. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Bor ikke i nærheten, ellers skulle jeg gjerne hatt den. Det var synd. Hvor er ikke i nærheten? Jeg kan ta den jeg... Bor i Oslo. Ok kommer du og henter da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bor ikke i nærheten, ellers skulle jeg gjerne hatt den. Det var synd. Hvor er ikke i nærheten? Jeg kan ta den jeg... Bor i Oslo. Ok kommer du og henter da? helt klart... send meg adressen din på PM Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Bergen. Det var litt langt unna ja Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bør kanskje skrive at den er region A låst? Om den som måtte få den mot formodning ikke skulle vite at ingen av Criterion sine utgivelser vil fungere på en vanlig norsk Blu-ray spiller låst til region B... 1 Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Det kan være lurt ja. Får høre med Osse-Mon Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Osse-Mon var klar over det og kan spille av Sone A Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jada, jeg kan spille det meste Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Kanskje litt slemt å "spolere" for den heldige erververen av en BD, men går det ikke ann å sende den i retur? Dvs. bare skrive "retur" på pakken og slenge den i en rød postkasse. Kan jo være verdt et forsøk, og om det ikke går så får du den bare tilbake. Igjen, beklager for at jeg bæsjer i festpønsjen. Edit: Ser jo nå at du har bestillt en ny kopi. Endret 8. november 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kanskje litt slemt å "spolere" for den heldige erververen av en BD, men går det ikke ann å sende den i retur? Dvs. bare skrive "retur" på pakken og slenge den i en rød postkasse. Kan jo være verdt et forsøk, og om det ikke går så får du den bare tilbake. Igjen, beklager for at jeg bæsjer i festpønsjen. Er ikke mye vits når han har fått en ny kopi av Amazon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå