Delvis Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har sett noen har brukt det ordet, og lurer på hva det egentlig betyr? Er det et gammelt utdatert utrykk kanskje? Endret 11. januar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Har aldri hørt det før, men ut ifra de få resultatene på Google ser det for meg ut som det betyr noe sånt som "sannelig", "pinadø", "faen meg" etc. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Ukjent for meg også. Hvilket språk er dette? Islandsk? Dansk? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Ukjent for meg også. Hvilket språk er dette? Islandsk? Dansk? Blir brukt av nordmenn etter det jeg har sett. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Siden disse to ordene ikke står i noen norsk ordbok kan det umulig være norsk. Og det må jo være uhyre få nordmenn som bruker dem. Jeg har iallfall aldri sett dem før jeg fant dem i denne tråden og googlet dem og fant noen få eksempler på bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå