MrAvionics Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei alle sammen. Ønsker å få tak i "A Nightmare on Elm Street 3" Har ikke funnet noen steder jeg kan kjøpe den, leie den, eller laste den ned. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i den ? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hvorfor skal du akkurat ha Dream Warriors? Neida...den er vel egentlig den nest beste etter 1'ern. Du kan kjøpe boksen med alle 7 (ca 200 spenn hos f.eks. CDON eller PK), eller hvis du ikke har noe imot svensk cover så får du den til 59,- hos CDON; A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors Eller til $5.98 hos amazon; A Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warriors Eller du kan få kjøpe min gamle VHS edit; den hos amazon er vel en sone 1, så du må ha en sonefri spiller da... Endret 6. november 2010 av Hrundi V. Bakshi 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Takker for svar. Grunnen til at jeg kun er ute etter dream warriors er at det er den eneste jeg ikke fikk tak i. Tenkte ikke på å søke på cdon.com, hehe takk. Da går jeg til innkjøp av den til 59,- Takker Endret 6. november 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå