Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nyelsen av ett runk er nesten borte!

Gjest Hmm!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte å utforske da jeg kanskje var 11, jeg husker at følelsene av ett daglig runk var ganske så behagelig. Jeg har egentlig aldri vært ''avhengig'' (som mange ville sagt) .

Men gjorde da 3-4 ganger i uka, til jeg kanskje var 15 år. Nå som jeg er 17 og kanskje bare gjør det 1-2 ganger i uka så er følelsen nesten borte. Jeg nyter nesten følelsen før orgasme mere en følelsen ved orgasme.

Noen som har det likedannet eller vet hva problemer er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjæl faktisk.. får ikke de sinnsyke "frysningene" som går igjennom hele kroppen til man "eksploderer", savner den følelsen:(

Eller dvs det er ihvertfall svært sjeldent, kun noen ganger av en rar grunn.. dog har jeg aldri helt funnet fasiten på å alltid få den perfekte orgasme

Lenke til kommentar

Hva med å melde deg på no-fap-november?

1-3 uker abstinens vil gjøre at du igjen vil få høy nytelse av orgasme. Det kan også føre til at du blir mye mer sensitiv på penis, og dermed blir onaneringsprosessen midlertidig forkortet når du har opplevd en lang abstinens.

Jeg vil anbefale en god stund abstinens.

EDIT; regner med at det du lider av kalles "dopamin toleranse", kan det stemme at du ikke heller nyter mat slik du gjorde før?

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Hva med å melde deg på no-fap-november?

1-3 uker abstinens vil gjøre at du igjen vil få høy nytelse av orgasme. Det kan også føre til at du blir mye mer sensitiv på penis, og dermed blir onaneringsprosessen midlertidig forkortet når du har opplevd en lang abstinens.

Jeg vil anbefale en god stund abstinens.

EDIT; regner med at det du lider av kalles "dopamin toleranse", kan det stemme at du ikke heller nyter mat slik du gjorde før?

Jøss! Det stemmer nok det !

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...