snfoora Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Jeg har en prosjekt arbeid i politikk og menneskerettigheter - Tema: Kampen om det gode samfunnet Påstanden min er om ¨Staten bør begrenses for å oppnå et godt samfunn¨. Hvor skal grensen for politikken gå? her skal jeg se på forholdet mellom stat og samfunn så skal jeg drøft om d osv.. Påstanden ser greit ut. Jeg har skrevet innledning og læreren min har godkjent det. Men jeg vet ikke hvordan skal jeg løse påstanden og fordype meg inn i d .Jeg har søket veldig mye på nettet, men jeg finner ikke mye informasjon som jeg trenger, Jeg kan ikke mye om politikk heller og jeg har veldig kort tid.Jeg må fremføre prosjekten på mandag.... og jeg begynner å bli veldig stresse.. jeg veit ikke hvordan skal jeg gjør det , for at det er masse å skrive. jeg har registert meg i denne forum for å få noen hjelp . Jeg vil bare ha noen tips og kilder som jeg kan finne informasjon jeg trenger. pliiiiiz kan dåkker svar me snarest mulig Lenke til kommentar
Migla Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er lørdag idag! Ikke hverdag! Hehe... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du kan jo skrive om f.eks om hvilke konsekvenser som forekommer av at staten styrer økonomien, jamfør planøkonomi. Og styresett der staten har makt over samfunnet, og dra frem skrekkeksempler fra kommunisme og fascisme. Lenke til kommentar
snfoora Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Pliscin Jeg må skrive om stat og samfunn i Norge, jeg kan sammenligne d m andre land også. men problem er at jeg finner ikke gode informasjon som kan hjelp med med min påstand. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://grenserforpolitikk.com/ det er en som skriver veldig mye om temaet du har valg, tror du vil finne mange gode eksempler der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå