Pinup Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Imo er det bedre å spørre om man kan, enn å si at man vil... Er liksom ikke så frampå Det er et tegn på usikkerhet. Selvsikkerhet er tiltrekkende, det er ikke redselen for å være for frampå. Det spørs jo helt på jenta, noen liker den blyge greia ved å spørre, andre liker gutter som har mer selvtillit. Jeg personlig ville foretrukket om gutten spurte, om han absolutt skulle si noe. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg synes du skal gå på do, bygge opp en real ereksjon og springe ut og ejakulere over hele henne. 5 Lenke til kommentar
Gjest G_19 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 OP her igjen. Takker for fine råd (og en del useriøse..), men blir nok ikke så nøye i denne omgang. Vvar jo en skikkelig godbit å få servert denne i dag etter jeg foreslo og møtes: "bare sånn forresten, jeg er bare ute etter venner nå.. Bare sånn at du vet det " Ser nok ut til at magefølelsen min hadde rett hele veien, det er da noe.. Selv om jeg ble litt trist nå.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjipt å høre, du får finne et annet offer! Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Når hun sier det er det jo tydlig at hun tenker at det kan skje litt mellom dere (roting). Så bare å kjøre på likevel det.. Kan ha det koslig selvom dere bare er venner:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå