Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pinglete - tørr ikke å gå for kysset


Gjest G_19

Anbefalte innlegg

Har nylig møtt en jente som jeg er forelska i. Kan ikke huske sist jeg følte meg så betatt. Vi hadde møttes på fest, og et par ganger etter det. Så inviterte hun faktisk meg på film i går. Vi hadde det fint, og endelig fikk jeg henne til å le og smile skikkelig, og tok også litt "tilfeldig" borti hennes skulder\hånd når jeg snakket til henne osv. Når hun skulle dra hadde jeg liksom mannet meg opp til å gi henne et lite kyss (uten litt alkohol som "hjelper til" blir jeg utrolig pinglete på dette, hater det..), men feiget så klart ut når det liksom ikke kom noe øyeblikk som jeg syntes passet. Angret med en gang etterpå.. Har kysset og rotet og sånn med jenter på fest, men har aldri kysset en jente edru.. Noen tips til meg? Vil liksom vise henne at jeg liker henne, ikke bare ser på henne som en venn. Tror hun er litt usikker, og jeg vil ikke at dette skal "renne ut i ingenting" pga at jeg ikke tørr å gå for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør på Logaritmemannen. :p Om hun er mottakelig for at dere holder hender og sitter nært hverandre, da kan kysset komme mer naturlig. Står man rett foran hverandre og hilser som engelskmenn så bør man ikke stresse med kyssing (med mindre hun egentlig er klar men må ha ett puff i ryggen hun også).

Lenke til kommentar

Just do it

 

Vil anbefale deg å ikke vente til slutten tho, lett for å bli litt kleint hvis dere bare står der å du ikke tørr å gjøre noe.

Er ikke verre enn å legge armen rundt henne mens dere ser film, så bare snur du deg å ser på hun til hun merker det og snur seg mot deg. Så sitter dere å stirrer på hverandre litt og

BOOM, makeout :)

 

Enig. Få litt kontakt med henne mens dere ser film. Hånden rundt henne eller hold henne i hånden. Dere bør for eksempel sitte nært hverandre når dere ser film neste gang, i sofa eller i en seng. Legg hånden din langs ditt eget lår, etter hvert gjør sekkert hun det samme og da er det bare å gripe tak i henne. :)

 

Men får du hånden rundt henne, så må du følge tipset ovenfor.

Lenke til kommentar

I stede for og drite meg ut, når jeg likksom var med jenta jeg er sammen med nå spurte jeg henne faktisk om jeg fikk lov og kysse henne første ganga :) Hun smilte og sa ja. Gjett hvem som var i skyene etterpå :w00t::blush:

 

Jeg vet ikke men det er opp til deg selv hvordan du vil gjøre det, jeg følte det var tryggest og spørre siden jeg ikke akkurat hadde kysset for mange før :!:

Endret av lfceven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imo er det bedre å spørre om man kan, enn å si at man vil...

Er liksom ikke så frampå

 

Det er et tegn på usikkerhet. Selvsikkerhet er tiltrekkende, det er ikke redselen for å være for frampå.

 

Da syns jeg det er bedre å bare gå for det, isteden for å si et ord... But then again, så er det jo rett øyeblikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...