Ageurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Laster opp et bilde i to versjoner som jeg ønsker litt tilbakemelding på: Vet at kvadratformatet er vanskelig, men fungerer det her? Hva med etterbehandling, hvilken versjon er å foretrekke? Pentax k200d 18-55mm på 50mm bl. 8 iso 500 1/60 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Fargeversjonen funker best for meg. Fint street bilde, med bra komp, og fine farger. Bildet får også betrakteren til å lure: Hvor kommer jenta fra, og hvor skal hun? Jeg får dog ingen fornemmelse av at dette er Murmansk. Når tittelen sier Høst i Murmansk forventer jeg et mørkt, grått, trist, Post-Sovjetisk bilde. Det er på ingen måte det. Fint bilde er det likevel. Endret 6. november 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
telealf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Fint å se et bilde fra Murmansk. Jeg liker absolutt farge versjon best. Min kommentarer: - Fin komposisjon med en diagonal og bra plassert jente. - Jeg ville ha valgt et enda litt trangere utsnitt fra alle sider for å få bort litt "rot" i kantene av bildet, f.eks. det halve trafikk skiltet - Det at bildet er tatt ovenfra gjør at man blir mer tilskuer enn vanlig. Dette er en smakssak, men jeg er ikke så begeistret over å bli så fjern. Bra jobb! Endret 6. november 2010 av telealf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå