Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med å formattere PC

Anbefalte innlegg

Pcn min har vært veldig ustabil en stund og en datanerd av en arbeidskollega mente jeg måtte formattere den. Synes dette er skummelt, men nå har jeg tatt backup av det jeg trenger, og er klar til å starte. Min arbeidskollega forklarte hvordan jeg skulle gjøre dette, og det hørtes jo ikke så komplisert ut. Jeg har en Packard Bell stasjonær pc. Husker ikke helt hva det heter der jeg gikk inn, men jeg fant ut av det. Der valgte jeg å gjenopprette alle fabrikkinnstillinger på pcn. Deretter slår pcn seg av, og starter på nytt. Etter litt kommer et skjermbilde opp med de samme alternativene jeg fikk i starten, bare at nå står de på engelsk. Problemet nå er at jeg ikke får valgt noe annet enn "exit". De andre valgene er inaktive...

OK, ser jo ut som at jeg ikke har noe valg, men har fortsatt ikke foretatt meg noe nytt. Hva skjer når jeg trykker exit? Har noen filer allerede blitt fjernet fra pcn slik at jeg får problemer med å komme videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fant ut hva som var galt selv! :new_woot:

Hadde jo ikke annet valg enn å trykke exit, og da startet etterhvert pcn på vanlig måte. Jeg prøver en gang til, og nå koblet jeg i fra alle usbtilkoblinger, og nå ser det ut til å fungere bra så langt ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...