Coffey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Heisann. Jeg er på leting (mest i drømmefasen) etter hodetelefoner til bruk med PCen. Tanken er at pris ikke skal være en hindring (2000-6000++ kroner), for skal jeg først kjøpe nye hodetelefoner nå, så skal det være noen som varer. Det jeg kommer til å bruke de til er filmproduksjon, lydproduksjon, musikk og spill. De viktigste punktene for meg er filmproduksjon og spill. Noen her som driver med filmproduksjon som har noen tips? Lenke til kommentar
avo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Innen film og TV er det kun en standard - Sennheiser HD25. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For musikk- og filmproduksjon "on location": Sennheiser HD25 1 II, Beyerdynamic DT48E, DT100, DT150. Ellers finnes det "studio" hodetelefoner fra leverandører som: AKG, Audio-Technica, Beyerdynamic, Pioneer, Sennheiser, Shure, Sony, Ultrasone, etc... Velg ut fra økonomi og personlige lydpreferanser. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå