Tilfeldignavn4682 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå har jo ikke noe særlig peiling på lyd, men ønsker å kjøpe et billig høytaler sett til omkring 400 kr(til stasjoner pc). akkurat nå har jeg bare et koss headsett. Høytalerne skal brukes for det meste til spilling og musikk Jeg VET at man ikke får toppkvalitet, MEN at det finnes høytalere man kan få MYE for pengene Det ganske viktig at det har en sub. En med litt "trykk". Helst ikke en helt dau en, og heller ikke en som bare skurrer med mega høy bass. Bor i kristiansand, så det hadde vært greit om jeg bare kunne kjøpe høytalerne på en lokal butikk i sørlandsparken isteden for en nettbutikk.f.eks: Elkjøp, expert, lefdal. helst Send link Lenke til kommentar
Migla Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du kan sjekke ut X-230 og Logitech Z4.. vet ikke hvilken prisklasse disse ligger i nå, da... Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Du kan sjekke ut X-230 og Logitech Z4.. vet ikke hvilken prisklasse disse ligger i nå, da... har du link? finner ikke disse to på noen av de nevnte sidene overnfor. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Har funnet en er denne grei:Høytalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå