Øyvri Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei har no bestemt meg for og kjøpe ny pc da min pc e no 4 år gammel. Det den skal brukes til e Spilling og diverse. Budsjettet mitt e 9 tusen (1000 for skjerm) og 8 for pc. Har sett litt på komplett gamer sine pc,er og de virker jo helt grei. Men no har eg jo ingen peiling på pc så trenger litt inspill. Skal foressten si at eg vill ha intel igjen. står en intel i min pc og har vært storfornøyd i 4 år. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilke spill skal du kjøre? Og hva vil si diverse? Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hei med diverse mener eg litt bilde redigering, surfe. Hadde jo vært greit også kunne spille cod black ops, assassins creed på noenlunde bra grafikk. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hehe, ok.. da kan jeg ikke hjelpe deg.. men husk at du får ganske mye for penga for tida Søk evt. litt rundt på nettet... Vil også anbefale og ringe nettbutikken eller snakke med noen eksperter.. evt snakke med de i butikken. Spørre om den kjører det og det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå