Horge Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hot swap-drevrammen EX-H34 kommer åpenbart i flere versjoner. På ulike nettbutikker har jeg hittil funnet følgende: EX-H34A EX-H34B EX-H34S EX-H34SB EX-H34SX Men, jeg har ikke funnet noe sted som gir indikasjoner på forskjellene. Det nærmeste jeg kan se ut fra bilder (som ofte lyver ettersom nettsjappene til tider slurver med å bruke korrekt bilde), er at -A, -B og –SB har store “sveitserost”-hull i konstruksjonen, hvilket muligens gir bedre lufting. Kan også være farge, f.eks. at -A er alu, mens -B er black. Hva -S i så fall skal være, og ikke minst -SB, der har jeg ingen gjetning. <oppdatert> Ser ut som at -A er silver (les: alu), mens -B er svart (les: black). I tillegg skal også -S være svart, mens -SX skal være helt svart, altså at ikke bare fronten er svart, men også resten av konstruksjonen. </oppdatert> Noen som har vært borti disse, og kan si noe smart om forskjellene? Evt noen som har en av modellene, og kan si noe om hvordan de er i bruk? Endret 6. november 2010 av Horge Lenke til kommentar
Horge Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Da har man gjort noe mer research, men stort klokere har man ikke blitt - tvert i mot. Enda noen flere modellbetegnelser er notert i margen; og hvilke av modellene som har store hull er også bare et stort kaos, for hvilket bilde som brukes på hvilken modell varierer fra nettsjappe til nettsjappe. Hos Lian Li kan jeg for øvrig bare finne beskrivelser av EX-H34A og -B, samt EX-H34S -SX. Forskjellen på -A og -B er kun farge, og det samme gjelder -S og -SX. Spørsmålet blir da hva som er forskjellen på -A/-B og -S/-SX? Mistenker at det er hullene som er forskjellen, og i så fall heller jeg mot at -A og -B har store hull, for det er i tråd med bildene som Lian Li selv bruker. Hvor Iwill har modellen -SB fra, det er ikke godt å si. Mulig det er en kommende modell...? Første post er oppdatert. Endret 7. november 2010 av Horge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå