digital1 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvordan fjerner man e-psot adressen sin derfra? når jeg skulle skrive inn epostadressen min skrev jeg litt feil, nå får jeg ikke gjordt om på det eller fjernet det? har prøvd å avinstallere den flere ganger, men da har epostadressen som er feil ligget der fra før av! noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har norsk versjon: Trykk "Fil" - "Logg av". Deretter får du valget om du vil logge på igjen, eller om du vil logge på med en annen brukerkonto ("Klikk her for å logge på med en annen brukerkonto"). Velg dette og fyll ut ønsket e-postadresse og passord. Regner med dette er identisk på tidligere versjoner av MSN Messenger.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Gå inn i regedit og finn fram til HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > MSNMessenger > PerPassportSettings Der skal det være mapper med de epostadressene den "husker". Rename mappene eller slett de (prøv rename først). ta gjerne backup før du gjør det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå