rsagneskar Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 hei, er gutt 16 som pleier og trene ganske mye og liker da og gå med strammest mulig genser, t-sjorte osv for og kunen fise mest mulig former som di fleste andre trenings gutter pleier og gjør, men lurer bare på om noen vet om noen bra butikker for og kijøpe sånt? til nå pleier e og finne mye på Jack & jones, men blir liksom litt kjedlig og bare gå i de:P Kan også ha nettbutikker:) Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 6. november 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Barneavdelingen på H&M. 10 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 for og kunen fise mest mulig former 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 for og kunen fise mest mulig former jeg reagerte også på den Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Barneavdelingen på H&M. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) for og kunen fise mest mulig former for å kunne vise mest mulig former* Endret 6. november 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Trenger du stramme gensere for å vise former? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 for og kunen fise mest mulig former for å kunne vise mest mulig former* No shit Sherlock... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Ralph Lauren, muligens. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 for og kunen fise mest mulig former for å kunne vise mest mulig former* No shit Sherlock... Call me Einstein.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Ralph Lauren, muligens. Virkelig ikke. Zara kanskje. Ellers har de svenske merkene vel en tendens til å være smale. Evt har Icebreaker ettersittende trøyer i merinoull i forskjellige vekt. De er fantastiske å trene i, men de er pene nok til at jeg tviler på at du har noen ting mot å bruke dem til daglig. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Bare gå ned i størrelse? Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Ralph Lauren, muligens. Virkelig ikke. Er de såpass lite stramme at hvis man f. eks. bruker L i Filippa K, burde man gå ned til M i Ralph Lauren? Har ingen erfaring med RL sine gensere. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg må opp i str på Ralph Lauren som blir solgt i Norge jeg drit stramt.. jeg bruker M i flippa k t skjorter, og L i RL t skjorter og piqueer kan hende pga det er slim fit jeg har av RL Endret 6. november 2010 av Overdox Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Ralph Lauren har like størrelser i USA og Norge. Ta det fra en med en som har kjedelig erfaring -_- Endret 6. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Ralph Lauren, muligens. Virkelig ikke. Er de såpass lite stramme at hvis man f. eks. bruker L i Filippa K, burde man gå ned til M i Ralph Lauren? Har ingen erfaring med RL sine gensere. Nei, det tviler jeg på. Custom fit er forholdsvis smal, men ikke sånn vulgært trang som jeg tolket det trådstarter var ute etter. En mulighet kan være lammeullsgenserene fra Ferner, står Nanibon på lappen og de koster 895 kroner. Er ihvertfall blant det smaleste jeg har i skapet. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 6. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 jeg fant en nettside som heter http://rockdenim.no/vgenser_ivory_hvit/P_1757 så tenker mer på sånne gensere, men kanjse v hals, og sånt;) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Det er en t-skjorte. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Hvor stramt er stramt? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har en super slim t-skjorte fra Zara,så det er mulig du kan finne noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå