Szir0 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Norge er et av de få landene som selger elendige iskaffe, de på butikkene er sure og bittre, oppskriften til iskaffen som er populær blant nordmenn på kreta finner dere her: http://www.iced-coffee-recipe.com/ Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg synes Mocca iskaffen til Tine er kjempegod. Har ikke noe imot hjemmelagd da. Lenke til kommentar
Szir0 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Norge har vel aldri hatt noe marked for iskaffe da det drikkes mest av den type i varme land men det kommer nok bedre iskaffe her også i fremtiden.. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvorfor ikke lage sin egen?=) 2 kuler vaniljeis i et glass og rykende fersk kaffe over.. avslutt med isbiter =) Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har duprøvd iskaffe på bar/kaffebar? Min oppfatning er at det er mange gode iskaffer i Norge. Jeg lager flere gode varianter selv. Aldri med pulverkaffe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå