hegefrem Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hp pavilion dv7 1290eo nvida skjermkort grundig tv Bytta fra hitachi tv. Der sto hdmi kabelen i hele tiden, når jeg byttet inngang slo skjermen på pc'n seg av og over på tv'n og tilbake igjen når jeg byttet inngang. Ny Grundig tv, pc skjermen slår seg ikke på når hdmi kabel er koblet til før pc start. Slår seg heller ikke på etter bruk på tv skjermen. Kan noen hjelpe meg sånn at jeg får det slik jeg hadde det med hitachien? Lar det seg i det hele tatt gjøre? Har prøvd meg frem selv, men nå har det endt med at jeg ikke finner tilbake til de innstillingen og sitter med tvillingskjermer (det blir jeg litt svimmel av når pc og tv står på siden av hverandre og jeg vil se film/tv serie gjennom pc'n) Lenke til kommentar
pjerr Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hp pavilion dv7 1290eo nvida skjermkort grundig tv Bytta fra hitachi tv. Der sto hdmi kabelen i hele tiden, når jeg byttet inngang slo skjermen på pc'n seg av og over på tv'n og tilbake igjen når jeg byttet inngang. Ny Grundig tv, pc skjermen slår seg ikke på når hdmi kabel er koblet til før pc start. Slår seg heller ikke på etter bruk på tv skjermen. Kan noen hjelpe meg sånn at jeg får det slik jeg hadde det med hitachien? Lar det seg i det hele tatt gjøre? Har prøvd meg frem selv, men nå har det endt med at jeg ikke finner tilbake til de innstillingen og sitter med tvillingskjermer (det blir jeg litt svimmel av når pc og tv står på siden av hverandre og jeg vil se film/tv serie gjennom pc'n) har du windows 7?bruk windowstast+P før å veksle mellom vinduerne!! Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) har du windows 7?bruk windowstast+P før å veksle mellom vinduerne!! Vista... Men nå finner jeg ikke tilbake til hvordan innstilling jeg har brukt tidligere Får kun velge mellom klona skjerm eller delt skjerm. Endret 6. november 2010 av Hårek Uleselig tråd pga massiv sitering Lenke til kommentar
pjerr Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Prøv å høyreklikke på skrivbord og velg skjermoplløsning,der kan du gjøre valg med hvem skjerm du vill ha!! Endret 6. november 2010 av Hårek Uleselig tråd pga massiv sitering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå