Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hdmi fra pc til tv problem

Anbefalte innlegg

Hp pavilion dv7 1290eo

nvida skjermkort

grundig tv

Bytta fra hitachi tv. Der sto hdmi kabelen i hele tiden, når jeg byttet inngang slo skjermen på pc'n seg av og over på tv'n og tilbake igjen når jeg byttet inngang.

Ny Grundig tv, pc skjermen slår seg ikke på når hdmi kabel er koblet til før pc start. Slår seg heller ikke på etter bruk på tv skjermen.

Kan noen hjelpe meg sånn at jeg får det slik jeg hadde det med hitachien? Lar det seg i det hele tatt gjøre?

Har prøvd meg frem selv, men nå har det endt med at jeg ikke finner tilbake til de innstillingen og sitter med tvillingskjermer (det blir jeg litt svimmel av når pc og tv står på siden av hverandre og jeg vil se film/tv serie gjennom pc'n)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hp pavilion dv7 1290eo

nvida skjermkort

grundig tv

Bytta fra hitachi tv. Der sto hdmi kabelen i hele tiden, når jeg byttet inngang slo skjermen på pc'n seg av og over på tv'n og tilbake igjen når jeg byttet inngang.

Ny Grundig tv, pc skjermen slår seg ikke på når hdmi kabel er koblet til før pc start. Slår seg heller ikke på etter bruk på tv skjermen.

Kan noen hjelpe meg sånn at jeg får det slik jeg hadde det med hitachien? Lar det seg i det hele tatt gjøre?

Har prøvd meg frem selv, men nå har det endt med at jeg ikke finner tilbake til de innstillingen og sitter med tvillingskjermer (det blir jeg litt svimmel av når pc og tv står på siden av hverandre og jeg vil se film/tv serie gjennom pc'n)

har du windows 7?bruk windowstast+P før å veksle mellom vinduerne!!

Lenke til kommentar

har du windows 7?bruk windowstast+P før å veksle mellom vinduerne!!

Vista...

Men nå finner jeg ikke tilbake til hvordan innstilling jeg har brukt tidligere :( Får kun velge mellom klona skjerm eller delt skjerm.

Endret av Hårek
Uleselig tråd pga massiv sitering
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...