Gå til innhold

HW.no som melkeku for søstersider

Anbefalte innlegg

Er det noen i det hele tatt som har et digitalkamera inne i hardwareboksen? Eller kanskje en mobiltelefon eller to limt fast i pci sloten? Har alle som leser hw.no like stor interesse for spill?

NEI :grumpy:

Vennligst slutt å bruk hw.no som en melkeku.

Hater å bli forsøkt prakket på ting jeg ikke har bedt om. Det holder med linker slik at man kan trykke om man er interessert i en av de andre temaene. Overklokking er forsåvidt greit så lenge de holder et så moderat produksjonsnivå av artikler at de ikke overskygger hw.no-innholdet. Det har ihvertfall en viss relevanse hvis dere på død og liv må (enda dette er å undervurdere lesernes intelligens, de klarer å følge en link).

Jeg har satt forumet som startside istedet for forsiden pga alt pjattet som dukker opp der. Dette fordi jeg ikke ønsker å støtte dette med reklamepenger, blir forsøkt prakket på ting jeg ikke har bedt om. Jeg oppfordrer samtlige andre som ikke synes dette er ugreit å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yes da er vel jeg og SNART erfaren forumbruker da :woot:

er enig at test at kameraer ikke har så veldigt mye med HW og gjøre da.

Spill er jo ganske greit.

Husk at HW.no er vel den mest besøkte siden av sidene i hw. nettet og siden mange ikke henger og slenge på amobil osv er det jo litt greit og få gitt litt info på hovedsiden.

Lenke til kommentar

Vel, du får heller unnskylde min brennende uvitenhet desertglow.

Før jeg postet denne threaden bladde jeg meg etpar måneder tilbake i tilbakemeldingstråden, uten å finne noe (sjekket overskrifter) i tillegg til å blåse fra meg litt i deres eminente søkemotor. Her sjekket jeg noen måneder tilbake på noen sannsynlige søkeord, og fant ingenting. Det eneste jeg husker å ha observert er litt offtopic syting i enkelte tråder. Jeg fant det da passende å samle det litt mer i en tråd for å få temaet på banen.

Lenke til kommentar
Husk at HW.no er vel den mest besøkte siden av sidene i hw. nettet og siden mange ikke henger og slenge på amobil osv er det jo litt greit og få gitt litt info på hovedsiden.

Ser ut som du misforstår en smule her jokki. Grunnen til at hw.no er den mest besøkte siden, og at ikke mangen henger og slenger på amobil osv ;er da kanskje at de ikke ønsker info om "mobil osv"! Det de ønsker er info om HARDWARE, noe også webadressen og sidenavnet indikerer at de skal få servert. For oss oppleves det trasig og høyst unødvendig å bli pådyttet dette. Jeg foreslår da heller at hw.no setter opp et par synlige linker til disse "søstersidene", så kan vi heller ta turen innom der når vi ønsker info om et annet tema.

Lenke til kommentar

herregud så oppgitt jeg blir når jeg ser hva du skriver.

Ingen som forlager at du skal besøke siden, eller se på den.

Men når hw.no er den mest besøkte siden av disse søster sidene er det ganske opplagt at de prøver å reklamere litt for de andre sidene også. Slik at de også etter en stund kanskje har like mye trafikk som denne siden. Dette må vel være en ganske fin måte å formidle at det finnes mer enn bare hardware(sider) som de lager. Slik at de som kanskje leter etter digitalkamera, bærbar eller noe sånt kanskje går hit med en gang, så ser de OI, det finnes jo en egen side kun for det. Så vær så snill og slutt å sutter. Ikke ALLE oppfatter ting som deg... Noen synes kanskje det er greit å,...

Lenke til kommentar
Jeg foreslår da heller at hw.no setter opp et par synlige linker til disse "søstersidene", så kan vi heller ta turen innom der når vi ønsker info om et annet tema.

På førstesiden til hw.no er det lenker til alle søstersidene i den kolonnen lengst til høyre.

Lenke til kommentar
Vel, du får heller unnskylde min brennende uvitenhet desertglow.

Før jeg postet denne threaden bladde jeg meg etpar måneder tilbake i tilbakemeldingstråden, uten å finne noe (sjekket overskrifter) i tillegg til å blåse fra meg litt i deres eminente søkemotor. Her sjekket jeg noen måneder tilbake på noen sannsynlige søkeord, og fant ingenting. Det eneste jeg husker å ha observert er litt offtopic syting i enkelte tråder. Jeg fant det da passende å samle det litt mer i en tråd for å få temaet på banen.

Fant ikke de klagetrådene jeg tenkte på i øyeblikket, men kan jo vise til disse:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=59668

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=59671

Ellers kan det sies at det i forbindelse med det nye pub.sys som utvikles også skal lages en konfigurerbar startside hvor hver bruker selv kan velge fra hvilke søstersider man ønsker ingresser, og også muligens hvilke kategorier man ønsker.

Lenke til kommentar

Er innom forumet og hovedsiden hver dag, det er da begrenset hvor mye en kan skrive artikler om cpu, ram. hk, skjermkort osv. Det skjer da ikke nyheter hver dag. En komplett multimediapakke består snart av både det som tradosjonelt betraktes som en pc, digitalkamera, mobil m/kamera, mp3 spiller, windows, linux + diverse programvare. Jeg synes det er veldig greit at de tar med seg hovedsakene for de andre sidene, ja så slipper jeg jo å gå dit for å sjekke hva som er der :D .

Skulle også bare ønske artikler eller linker til gode linker for programvarebruk, for programmers som Dreamweaver, Photoshop, o.l. ja da hadde jeg ikke trengt å surfe rundt etter tips overalt.

Så HW , fortsett det gode arbeidet. Jeg har ikke så mange poster i forumet, da jeg kun svare når jeg føler jeg kan bidra med noe ny informasjon til et spørsmål. Jeg er kanskje litt lat, slik at jeg faktisk skulle ønske at siste poster lista på forumet inneholdt flere enn 10 poster, ja så en slipper å gå glipp av noen gullkorn :p

Keep on Rocking

Buddy

Lenke til kommentar

Enig med Buddy. Det som er så genialt med HW.no siden er at ikke hele artiklene er lagt ut på forsiden. Dermed kan man la være å klikke på de man IKKE vil lese...en metode jeg bruker hele tiden.

Så lenge HW.no er gratis, må vi finne oss i både en skvett reklame, samt samarbeid med andre sider. Og at digitalkameraer ikke er relevant på denne siden er jo rene skjære bullshit, selv om man ikke har et i pci-slotten. Kjenner derimot mange som plugger i usb... :lol:

Lenke til kommentar

Så HW , fortsett det gode arbeidet. Jeg har ikke så mange poster i forumet, da jeg kun svare når jeg føler jeg kan bidra med noe ny informasjon til et spørsmål. Jeg er kanskje litt lat, slik at jeg faktisk skulle ønske at siste poster lista på forumet inneholdt flere enn 10 poster, ja så en slipper å gå glipp av noen gullkorn :p

Buddy, her er jeg MEGET enig. Den skulle inneholdt rund 20 mener jeg, for det er ikke alle som har hele dagen til å lete etter gode innlegg og sånt. Så hvis dere her på hw.no kunne forlenget den bittelittegrannet, hadde det vært kjempe fint!

Lenke til kommentar
Ser ut som du misforstår en smule her jokki. Grunnen til at hw.no er den mest besøkte siden, og at ikke mangen henger og slenger på amobil osv ;er da kanskje at de ikke ønsker info om "mobil osv"! Det de ønsker er info om HARDWARE, noe også webadressen og sidenavnet indikerer at de skal få servert. For oss oppleves det trasig og høyst unødvendig å bli pådyttet dette. Jeg foreslår da heller at hw.no setter opp et par synlige linker til disse "søstersidene", så kan vi heller ta turen innom der når vi ønsker info om et annet tema.

hihi, hva skjer når man besøker www.sol.no?

Forventer man sol da? ;-D Neida

Personlig synes jeg ikke reklamen er så plagsom, men noen blir vel lettere plaget av slikt.

Lenke til kommentar

Er helt enig med Buddy. Og til deg Insomniac: Har du noen gang betalt en eneste krone for å bruke HW sidene? Ikke det nei. Greit med litt reklame så lenge det begrenser seg til den mengden Hw.no serverer. Etter min mening akkurat passe. (i motsetn. til Dagbladet.no som har blitt helt j.....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...