Peroy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Eiere av HTC Legend vil kunne oppdatere telefonen sin i løp av de neste ukene. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da kan endelig folka hos XDA få til Froyo med Sense til Hero 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Endelig! Har ikke rootet telefonen, så det er godt å få denne nyheten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 På tide! Da kan jeg endelig få meg et 2.2 ROM med Sense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ah, herlig! Dette har både jeg, broren min og pappa ventet på! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Herlig. Elsker min Legend Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skulle Desire hadde samme design som Legend. Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 flott! kan man laste ned rett på telefonen, eller må man gjennom htc sync? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan noen i denne tråden si meg om Legend er raskere enn Hero? Og da sikter jeg spesielt tastaturet, som rett og slett ikke er raskt nok. Den lille tiden jeg testen Legend, føltes akkurat like treig som min Hero. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 HTC Hero: 528 MHz ARM cpu. 288 MB ram HTC Legend: 600 MHz Qualcomm cpu. 384 MB ram. Legend skal i prinsippet være en del raskere enn Hero ja. Hva du opplevde med tastaturet skjønner ikke jeg, siden jeg aldri har opplevd tastaturet på min legend som tregt. Da må du skrive noe helt usansynlig fort isåfall Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som har hørt om dette kommer til HTC Magic? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Magic fikk Sense, tviler sterkt på at HTC gidder å gi ut flere oppdateringer til den. Lenke til kommentar
andromache Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dette var en god nyhet! Men hva er poenget med å gå på en norsk side for disse nyhetene, bortsett fra at de da tilpasses det norske markedet? Dette om operatørlås har ingen relevans i Norge. I USA lages egne versjoner av mobiler for ulike operatører, men i Norge gjøres ikke det. Derfor er det ingen grunn til at en operatårlåst Legend i Norge skal få oppdateringen senere, men det blir man villedet til å tro av denne artikkelen. Slapt av redaksjonen! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bumper denne her jeg... Har ikke fått 2.2 enda, hva skjer? Noen andre som har fått 2.2 oppdateringen? Har jo gått en måned nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg fikk en oppdatering nå nettopp, men det var dessverre ikke 2.2. Jeg tipper det er snakk om en oppdatering som forbereder telefonen til 2.2. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg fikk en oppdatering nå nettopp, men det var dessverre ikke 2.2. Jeg tipper det er snakk om en oppdatering som forbereder telefonen til 2.2. Ah okay, satser på at den kommer snart da. Er det noe vits i å roote tlf før 2.2? Må jeg roote på nytt når 2.2 kommer? Lenke til kommentar
jolov Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som er plaget med at tlf ble mye tregere med 2.2? Har prøvd å gjenopprette, det hjalp litt, men den er fortsatt treg. Menyene er trege og hakker, tastaturet henger seg opp osv. Veldig irriterende! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som er plaget med at tlf ble mye tregere med 2.2? Har prøvd å gjenopprette, det hjalp litt, men den er fortsatt treg. Menyene er trege og hakker, tastaturet henger seg opp osv. Veldig irriterende! Jepp, syns min Legend er blitt mye mer tregere enn 2.1 Mobilen klarer ikke å kjøre Angry Birds en gang. IMO dårlig telefon, har lyst på Galaxy Tab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg