KinG^KaoZ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bestillte en ps3 slim 320gb her om dagen fra komplett.no, når jeg får den er det åpentbart at den har vært pakket ut før. Esken mangler papp som holder maskinen på plass, kladdemerker på selve maskinen, diverse teip for å lukke esken osv. Skikklig dårlig inntrykk for å si det mildt. Hvordan vet jeg at jeg ikke har fått en vare som har blitt brukt og returnert med angrefristen? Har vært trofast kunde hos Komplett i 9år nå, slike opplevelser lager en liten ripe i lakken for min del, burde jeg godta slik? Noen som har lignende historier? Ble kanskje litt ekstra surt da jeg opptaget at OBS solgte ps3 120gb for 2200kr samme dagen som jeg bestillte, men så valgte jeg heller å vente på komplett Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bruk angrefristen du også da..? Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Bruk angrefristen du også da..? Det har jeg egentli ikke tenkt på, da jeg er veldig fornøyd med selve maskinen, selv om den har "fryst" 2 ganger på de få dagene jeg har hatt den. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bruk angrefristen du også da..? Det har jeg egentli ikke tenkt på, da jeg er veldig fornøyd med selve maskinen, selv om den har "fryst" 2 ganger på de få dagene jeg har hatt den. Det lover ikke bra. Aner jeg en defekt seagate disk i konsollen? Kan være en grunn til at den er returnert tidligere. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei KinG^KaoZ, Hvis du vil kan du kontakte oss på 815 00 315 og be om å få snakke med Mathias (han er informert om tilfellet). Så skal vi få til en løsning :-). Mvh Marius Komplett.no Lenke til kommentar
beirch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei KinG^KaoZ, Hvis du vil kan du kontakte oss på 815 00 315 og be om å få snakke med Mathias (han er informert om tilfellet). Så skal vi få til en løsning :-). Mvh Marius Komplett.no Komplett på diskusjon.no? TAKK O HELLIGE! Dette bør dere gjøre ofte! Ta en tur inn på alle trådene som omhandler Komplett så kan dere oppdatere dere litt på hva dere gjør feil, og kanskje gjøre kundeservicen deres litt bedre Nå snakker jeg på vegne av meg og andre som har hatt episoder med dere da. Jeg er helt sikker på at mesteparten av kundene deres har hatt gode inntrykk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Del gjerne erfaringen fra "løsningen" til Komplett! Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei! Vi leser diskusjon.no med jevne mellomrom, og fanger opp hva folk sier og mener om oss. Men det er ikke alltid vi ser det som nødvendig å delta i diskusjonene :-). Ofte så forteller også erfaringer postet på forum bare halve historien, og ved gi skikkelige svar så krever det ofte at vi trekker frem sider av saken som ikke nødvendigvis setter kunden/trådstarter i et så godt lys. Vi ønsker tross alt ikke å henge ut noen, derfor tar vi kundeservice i tradisjonelle kanaler :-). ... Men vi setter veldig stor pris på positiv og negativ tilbakemelding! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå