Gå til innhold

Merkelig problem jeg har gang på gang

Anbefalte innlegg

Hei

Har to lovlige kopier av windows, grunnet til at jeg skriver er her fordi jeg møter på problemer hele tiden.

Har PC som ikke vil installere program ved iso på pcen eller fra cd. er en helt ny pc, og vet at det ikke er noe galt ved den (prøvd windows xp)

Problemet er fks når jeg skal installere star wars 2 så får jeg autorun, trykker på setop, så kommer det et kommandvindu opp, i et kjapp sekund, står ikke noe på det. Så lukker det seg. Ingenting skjer.

Prøvd med flere andre ting og, samme greia, prøvd å installere x64 bit og 86bit, samme greia. Prøv forskjellige versjoner av windows (de lastet jeg ned, skal jeg være ærlig) samme greia.

Prøvde å kopiere innholdet til PCen og kjøre programmet/spillet derfra, samme feil. Går fysisk inn i mappa og trykker på setup, men ingenting skjer.

er så frustrerende.

er forresten en imac 27 i7, men det skal ikke ha noe å si, har brukt bootcamp 100 ganger før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner ikke jeg så mye til Mac osv, men det betyr vel at du kjører Mac OS som hovedsystem, og så bruker du et tredjeparts program for å kunne kjøre Windows 7 også?

Det betyr vel at feilen trolig ligger i tredjeparts programvaren, og ikke i selve Windows 7, og det bekrefter du jo ved at du har prøvd ulike versjoner, både lovlige og ikke lovlige.

Prøv det samme på en normal Windows pc, så ser du nok at problemet ikke er der, og da handler ikke dette om Windows 7, men Mac eller bootcamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837

pc spill kan ikke kjøres på mac, untatt hvis du har et program i mac-en som heter "parallels desktop", da kan du instalere windows på den som en vanlig pc og instalere spillet ditt.

Ellers så bruker du "Boot Camp" som er installert på Macen fra før. Men da må du lage to partisjoner og dele opp din harddisk i 2 deler: 1 for mac og 1 for windows.

da kan du f. eks kjøre windows alene uten å bruke mac

Endret av Slettet+129837
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...