Quiz-mannen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lurer på om det noen plass i Bergen går ann å få kjøpt kjærestevotter innen mandag 8. nov. kl 15:30? Vil så gjerne gi henne da når jeg kommer hjem, og skal fly hjem den dagen, så håper noen kan hjelpe meg hvor jeg evt kan gå for å finne det i denne byen ? Og hva ligger disse på i pris? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er kjærestevotter? Lenke til kommentar
Quiz-mannen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Er votter som har en vott til begge parter, samt en fellesvott hvor man kan holde hender inni Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noe så genialt. Si fra hvis du kommer over for det er en genial julegave! Beklager at jeg ikke kan hjelpe. 1 Lenke til kommentar
Quiz-mannen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Noe så genialt. Si fra hvis du kommer over for det er en genial julegave! Beklager at jeg ikke kan hjelpe. Det skal jeg Har funnet folk som selger på nett (se under). Men siden dette skulle være en hjemkomstgave, så må jeg nesten få kjøpt det i Bergen. Vet ikke hva ellers jeg kanskje kan kjøpe, men håper og finne noe Kjærestevotter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå