Gå til innhold

Mulig å endre språk i Office 2007?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du må ha Norsk version for å få selve interface opplegget på norsk. Men du kan få norsk stavekontroll.

Fra og med versjon 2007 er ikke det riktig. Kjøp og installer en norsk språkpakke

http://office.microsoft.com/nb-no/help/aktivere-et-annet-sprak-i-grensesnittet-for-office-programmer-HA010091004.aspx

jeg hopper mellom norsk og engelsk daglig, funker som en drøm.

Beste hilsen Harald

Lenke til kommentar

Språkpakke ja. Det er jo selvfølge. Jeg holdt meg til informasjonen til OPen. Har du en engelsk version av 2007 kan du ikke installere norsk helt uten videre. Mitt svar er ikke noe feil.

Etter det jeg husker så må du kjøpe språkpakke.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Nei, du må ha Norsk version for å få selve interface opplegget på norsk. Men du kan få norsk stavekontroll.

Fra og med versjon 2007 er ikke det riktig. Kjøp og installer en norsk språkpakke

http://office.microsoft.com/nb-no/help/aktivere-et-annet-sprak-i-grensesnittet-for-office-programmer-HA010091004.aspx

jeg hopper mellom norsk og engelsk daglig, funker som en drøm.

Beste hilsen Harald

Når jeg føler linken din, kommer jeg bare til nedlasting eller kjøp av språkpakke til 2010.

Nytt spørsmål da: Når jeg har valgt å bruke norsk stavekontroll, så merker den ikke at jeg skriver så hinsides feil på norsk. Jeg kan ha så mange skrivefeil, og ord som ikke finnes jeg vil, men det er fortsatt "korrekt".

Hvorfor vil den ikke rette ordene?

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Språkpakke ja. Det er jo selvfølge. Jeg holdt meg til informasjonen til OPen. Har du en engelsk version av 2007 kan du ikke installere norsk helt uten videre. Mitt svar er ikke noe feil.

Jo svaret ditt er bare tøv. Lenken sier "Se Microsoft Office-brukergrensesnittet (for eksempel teksten i kommandoer og menyer) og Hjelp på et annet språk.", som sagt har jeg det på maskinen min og det funker slik OP innledningsvis beskriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...