Gjest Anonym Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Poster anonymt pga kompiser har brukere her. Skal gjøre det så kort som mulig. Liker en jente i "vennegjengen" dvs hun er bare med oss av og til. Men jeg tror hun liker kompisen min bedre, Men når han ikke er tilstede da tilbringer hun mest tid med meg og småflørter litt. Men med engang han er tilstede er jeg "usynlig". Tingen er at kompisen ikke liker henne, langt ifra faktisk. Men dette har ikke hun forstått. Hun er "Drømmedama" og jeg liker henne enormt godt, Noe jeg skulle ønske jeg ikke gjorde... Hvordan skal jeg "glemme" henne? ikke så lett i og med at vi ser hverandre ganske ofte og er gode venner. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du trenger da ikke å glemme henne? Kjør på.. fortell henne hva du føler. Den som intet våger intet vinner! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kjør på, vis henne hva du føler! * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå