Magnetar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Lurer på om dere kan hjelpe meg å velge mobil. Jeg har en stund tenkt at jeg skal ha DHD, men jeg er blitt usikker etter å ha hørt diverse erfaringer blant brukere. Det som er mest urovekkende er batterilevetiden, at coveret som dekker der minnekort og USB skal sitte, er av dårlig kvalitet og det det er en liten "glippe" nederst. Har skjønt at videoer filmet med DHD hakker og at den bruker lang tid på å fokusere. Er dette noe som kan fikses med en firmware-oppdatering? Jeg eier nå en Samsung I8910 Omnia HD, som skal selges på torsdag. Jeg har ikke vært fornøyd med Symbian-operativsystemet, og tror ikke jeg skal gå så veldig inn inn på det nå Blant annet har det vært at Samsung har vært elendig med oppdateringer. Jeg er redd at dette skal bli noe av de samme problemene hvis jeg kjøper en SGS nå. Skjermen på denne er jo helt vindunderlig, og det er nesten så jeg vil ha den bare pga. den, men det må nok litt mer til. Er det noen der ute som har gode/dårlige erfaringer med SGS? Dette ble mange spørsmål på en gang, men jeg håper noen der ute kan hjelpe meg velge :-) Mvh Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå