Gå til innhold

Desire HD eller Desire Z?

Pesch

Anbefalte innlegg

Først vil jeg beklage dersom denne tråden allerede er startet. I så fall har jeg ikke funnet den.

Jeg skal kjøpe meg ny telefon. Er blitt lei av WM og satser derfor på Android denne gangen.

Har for øyeblikket en Pro2.

Noen som har en formening om det er store forskjeller på HD og Z?

Er veldig glad i QWERTY-tastaturet mitt, men kan gi slipp på det dersom HD er bedre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valget mellom HD og Z er vel egentlig bare en smakssak..

HD har større skjerm, men samme oppløsning som Z. Det betyr vel fort at bildet blir skarpere på Z.

Selv om HD har flere megapixel, er det flere tester som viser at telefonene scorer ganske likt her, hva kvalitet på bilder og film angår. Begge kan filme i HD.

HD har 200mhz kraftigere prosessor enn Z, men Z har bedre batteritid siden den kommer med større batteri og mindre skjerm og prosessor - ryktene går om muligheten for å benytte EVO 4G sine 1800mAh batteri på Z, noe som i tilfelle vil gjøre denne forskjellen enda større.

Ellers er vel telefonene grovt sett det samme. Tror egentlig det som utgjør valget for de fleste er hvorvidt de vil ha qwerty eller ei - jeg vil ha det og har derfor valgt Z :)

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar

HD har større skjerm, men samme oppløsning som Z. Det betyr vel fort at bildet blir skarpere på Z.

Selv om HD har flere megapixel, er det flere tester som viser at telefonene scorer ganske likt her, hva kvalitet på bilder og film angår. Begge kan filme i HD.

HD har 200mhz kraftigere prosessor enn Z, men Z har bedre batteritid siden den kommer med større batteri og mindre skjerm og prosessor - ryktene går om muligheten for å benytte EVO 4G sine 1800mAh batteri på Z, noe som i tilfelle vil gjøre denne forskjellen enda større.

Ellers er vel telefonene grovt sett det samme. Tror egentlig det som utgjør valget for de fleste er hvorvidt de vil ha qwerty eller ei - jeg vil ha det og har derfor valgt Z :)

Takk for svar =)

Har bestilt meg en Z jeg, nå=) men tviler på at den kommer i butikken 20. nov. (slik som det står på nettsidene til forhandler)

Noen som vet når den evt. kommer?

Lenke til kommentar

Takk for svar =)

Har bestilt meg en Z jeg, nå=) men tviler på at den kommer i butikken 20. nov. (slik som det står på nettsidene til forhandler)

Noen som vet når den evt. kommer?

Bare hyggelig å hjelpe til :) HTC har visstnok sagt i et nyhetsbrev til medlemmer i HTC Club at offisiell releasedato i Norge er 10. november. Så jeg krysser fingrene for neste uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...