Error Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei. Finnes det proxyer som støtter flash? (og linker til noen) Har googlet en del, men finner ingen. For alt jeg vet er det ikke mulig å bruke flash når man sitter bak en proxy, men har ikke hørt det før i alle fall. Lenke til kommentar
mello0110 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Selv bruker jeg en server hjemme med operativsystemet ClearOS (basert på CentOS, som er en gratis versjon av redhat enterprise linux), og den inkluderer en proxy-server som heter Squid. Squid er tilgjengelig på de aller fleste linux-plattformer, og jeg har ingen problemer med verken flash, java eller annet interaktivt innhold på noen nettsider. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har ikke så stort behov for proxy med flash at det gjør noe (ville bare ha en enkel måte å se siste sesong South Park) så jeg tror nok ikke jeg gidder å styre med server og lære meg nytt OS og diverse. Men takk for svar uansett Lenke til kommentar
mello0110 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvis du tenker web proxy, så er det nok ikke så mange som støtter flash. Her er nok google mer behjelpelig... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei. Finnes det proxyer som støtter flash? (og linker til noen) Vel, min Web Proxy støtter flash. Men den er plassert i Oslo, så du får nok ikke tilgang på de episodene som åpner seg først i USA http://merko.name/prox er iallefall proxyen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå