Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Heia Trur eg har sitte så mye at eg ikkje har meir "polstring" i rumpa, så det gjør vondt å sitte på heilt vanlige kjøkkenstolar. Er det mulig at eg har sitte bort polstringa? Viss så, er det mulig å få tilbake polstringa ved å trene? Viss ikkje, er det noe anna eg kan gjøre bortsett frå å kjøpe nye stolar? Er liksom heilt mjukt inn til beina og eg vil gjerne at det ikkje skal gjøre vondt å sitte på heilt vanlige kjøkkenstolar Endret 5. november 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er nok seriøst. Etter at eg flytta i sommar så har eg sitte på ein gammal kjøkkenstol når eg sitt på PC-en, og i det siste så har det begynt å gjøre vondt. Og eg tenkte det kanskje har med at eg manglar rumpemusklar, men er ikkje sikker på om det har noe å seie eller om eg må investere i ein ny stol. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmm.... Dette har jeg aldri hørt om. Gjør det vondt å sitte på myke stoler? Mister du følelse rundt rumpehullet, eller er det blitt vanskeligere å få ereksjon? Gjør det vondt over begge sitteknutene, eller kan det tenkes at du har fått en liten kul bak, f.eks en kvise, et lipom, hårrotsbetennelse? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har samme problemet når jeg sitter foran dataen. Løsningen for meg ble å sitte på en pute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmm.... Dette har jeg aldri hørt om. Gjør det vondt å sitte på myke stoler? Mister du følelse rundt rumpehullet, eller er det blitt vanskeligere å få ereksjon? Gjør det vondt over begge sitteknutene, eller kan det tenkes at du har fått en liten kul bak, f.eks en kvise, et lipom, hårrotsbetennelse? Det er at eg sitt oppå bein. Halebeinet er det eine som gjør vondt om eg sitt utpå stolen og når eg sitt rett så gjør det vondt på det eg trur heiter "sittebeina" på norsk. Heiter iallefall det tilsvarande på tysk, og "ischium" på engelsk. Eg bør vel ikkje kunne sitte rett på bekkenet? Det skal vel vere litt polstring (musklar eller noko) mellom bekkenet og stolen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Klart det blir vondt hvis du sitter på en hard kjøkkenstol hele dagen lang. Kjøp deg en ordntlig kontorstol, og ikke sitt så mye pr dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Med andre ord så er det ingenting anna eg kan gjøre enn å kjøpe meg ny stol? Blir dyrt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er vel ikke så dyrt for en stol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal man ha en ordentlig en så blir det fort noen kroner. Skjønt hva folk mener er dyrt er jo relativt, Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hadde samme problem da jeg veide 65kg. 82kg nå og stoler føles så mye bedre Endret 6. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sitter selv på en werner fra IKEA, koster vel 600kr eller noe. Veldig god, høy rygg, myk og armlen. Elsker den. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det siste du må finne på å kjøpe er en "klassisk kontorstol" fra bohus ikea osv til mindre enn 1000kr.(hvis du da ikke ska sitte på kontor) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Min til under 1000 fungerer som en drøm. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Min ikea stol kosta 500kr. den er det ett godt og mykt underlag på, og ryggen er formet sånn at man kan sitte lenge uten å bli "Stiv", og gode armelener. Så man må ikke over 1000kr for å få en ordentlig stol, det er bare tull. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) som nevnt tidligere kan du jo fikse deg en pute før du får prøvd en rimelig stol du liker! Endret 6. november 2010 av LiNwin Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, var det jeg gjorde før jeg kjøpte en ordentlig stol. Jeg tokk 2 soveroms puter og satt på dem. Hjalp masse. Det du også kan gjøre (Dyrt da) Kan kjøpe deg en sånn tempur sitte pute, som du basically kan bruke hvor som helst. Bruker en selv i bilen, kjempe deilig ! Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Alle puter fungerer som polstring, uten at de trenger å være dyre. Ikea har jo sånne 50-kroners puter som er veldig fine Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Med tanke på hvor mye dritt folk kaster bort penger på (tobakk, alkohol, snus for å nevne noe), er IKKE en god stol dyrt. For entusiaster sittes det gjerne 10 timer hver ENESTE dag. Kjøperm an en god stol fra håg, aeron, savo, kinnarps e.l så holder denne kanskje i overkant av 5 år med et slikt bruksmønster. Det er ikke ma ngene kronene per time og per dag. Dessverre er folk for penny-wise og pound-foolish når det kommer til slike selvfølgeligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ofra den eine av mine tre puter og no går det mye betre. Skal spare til ordentlig stol etter at vi har flytta herfrå. Takk for hjelpa. Trudde det var noe gale med rumpa mi sidan det gjorde så vondt, godt å få vite at det er normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå