Ptolemaio Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Jeg er på nostalgiens ville veier, og irriterer meg over et barneprogram jeg husker jeg så på som 8-åring. problemet er at jeg klarer virkelig ikke komme på hva dette programmet het. Jeg husker at det handlet om en kino som viste små grøssere og rampete eller slemme og uheldige barn. Det var ledet av en mann som var lang og tynn, og hadde en diger edderkopp som kjæledyr. programmet åpnet med at en liten gutt skulle gå inn på kinoen, inn i salen, og fikk med seg en eske popkorn, med variert innhold av mark, larver, eller annet snasent. Er det noen her ute som husker hva dette showet het? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vet hva du mener, men ikke søren om jeg husker hva det het... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 OMG jeg husker det! Men hva heter det Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Haha! Ja, jeg fikk samme svar når jeg forsøkte å høre med et par venner av meg. Alle husker programmet, ingen husker tittelen. leit fenomen. Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvis du husker hvilken kanlal den gikk på, kan du jo sende de en epost:) Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Hvis du husker hvilken kanlal den gikk på, kan du jo sende de en epost:) Det er jo en mulighet, ja. Usikker på om det gikk på NRK eller TV2. det er stund siden jeg så det sit, kan man si. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nå ble jeg nysgjerrig også, har sett dette programmet før! Lenke til kommentar
Bjodn Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det gikk på tv2, kykelig kokos eller noe ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dama mi er rimelig sikker den gikk på NRK, men hu husker ikke navnet hu heller. Lenke til kommentar
Bjodn Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ja det var Nrk .. men det pleide å gå på slutten av kykelikokos? mener det vertfall Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Husker det jeg også, men ikke navnet. Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har sendt en E-post nå, om jeg får svar så skal jeg informere dere. Men er det noen som sitter inne med navnet på programme, sier jeg ikke nei til å få vite det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) JEG FANT DET UT!!!! Grizzly tales for gruesome kids!!! http://www.youtube.com/watch?v=1WEVhF372XE http://www.youtube.com/watch?v=Onzy46G5PsU Endret 5. november 2010 av TM B 1 Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 JEG FANT DET UT!!!! Grizzly tales for gruesome kids!!! Aaah! Herlig! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Grusomme grøss seff! edit: se der ja, slått på målstreken awesome program! Endret 5. november 2010 av Partlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå