Slettet-YGj9hz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Har nå kjøpt meg nye HTC desire HD. Den fungerer utrolig bra bortsett fra at jeg ikke kan skrive bokstaven ø i smser.... bokstaven finnes på tastaturet, mobilen er kjøpt i norge og bokstaven fungerer overalt ellers.. hvorfor kan jeg ikke skrive bokstaven ø i smser? Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har du prøvd å gått på markedet å lastet ned norsk tastatur? Vet at på de fleste htc så må man gjøre det for å få æåø Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du må oppdatere telefonen....nyeste oppdatering fikser dette 1 Lenke til kommentar
exima Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du må oppdatere telefonen....nyeste oppdatering fikser dette Etter jeg oppdaterte min desire HD sluttet ø tasten og fungere, forslag om ord med bruk av å vil komme opp, men når man velger ordet ender det opp med en o. Noen andre forslag? Er en liten stund siden jeg oppdaterte den,men har søkt etter ny oppdatering men finner ingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå