shiznit87 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 trenger råd fra kyndige ang. ny bærbar. har sett på en hp dv6-3048: Windows® 7 Home Premium 64-bits AMD Phenom™ II N620-prosessor med to kjerner 2,8 GHz, Nivå 2-cache 2 MB 6 GB DDR3 (1 x 2048 MB + 1 x 4096 MB) 640 GB SATA harddiskstasjon 5400 rpm ATI Mobility Radeon™ HD 5650-grafikkort (svitsjbart), opptil 3738 MB grafikkminne totalt med 1 GB dedikert DDR3 pris: 9000 kan noen som forstår dette språket fortelle meg om det duger? trenger den til hverdags, spill og 3d programmer som f.eks autocad, revit osv. takker p.s. er det noen som kjenner batteritid på denne maskinen? Lenke til kommentar
tomkrugis Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Med den bærbaren kan du kjøre de fleste spill og programmer ute idag, for ikke å si alle. Prosessoren skulle gjærne vært av typen i3, i5 eller i7, men da har prisen blitt betraktelig høyere. Uansett, den bærbaren duger! Kjør på! : D Lenke til kommentar
shiznit87 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Med den bærbaren kan du kjøre de fleste spill og programmer ute idag, for ikke å si alle. Prosessoren skulle gjærne vært av typen i3, i5 eller i7, men da har prisen blitt betraktelig høyere. Uansett, den bærbaren duger! Kjør på! : D for samme prisen kan jeg få en Intel Core i5-450M-prosessor men den har 2,4 GHz, 3 MB L3-cache, i motsetning til 2,8 GHz, Nivå 2-cache 2 MB .. hva er forskjellen? Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg personlig ville valgt den med i5, da dette er en nyere prosessor. Den vil mest sannsynlig gi mindre varmeutvikling og lenger batterilevetid i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå