C92 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei. Kjøpte i dag en Iphone 3GS, brukt. Den var opprinnelig kjøpt i chess sin nettbutikk for så å ha blitt låst opp for bruk av alle simkort, og i dette tilfellet netcom. Telefonen ble kjøpt høsten 09. Det som nå skjer når jeg prøver å få den til å fungere er: Jeg skrur på telefonen med simkortet i. Den ber meg koble meg opp mot iTunes med usb'n. Når jeg går inn på iPhone kommer denne meldingen opp: The SIM card insterted in this iPhone does not appear to be supported. Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone. Please instert the SIM card that came with your iPhone or visit a supported Carrier's store to receive a replacement SIM card. Så på denne linken: http://theiphone.me/no/2010/08/sync-unl ... supported/ ... uten at det hjalp, i og med at jeg ikke får telefonen på engang. Hva skal jeg gjøre for å få den til å fungere? Trenger jeg nytt simkort? Kan jeg ikke bruke Talkmore som jeg nå har? Så vidt jeg vet trenger jeg ikke microsim... På forhånd takk Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Har samme problem, så om du har fått fikset problemet, kan du dele det med meg? Eller så håper jeg andre kommer opp med en løsning til problemet. Takk:) Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg ville ringt Chess og spurt om telefonen virkelig er låst opp. Min 3GS var merkelig nok ikke opplåst, og jeg fikk samme meldingen når jeg satte i annet kort. (Hvis jeg husker riktig, selvsagt ) En telefon til (i mitt tilfelle) Netcom ordnet opp i saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå