xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Kom hjem til pcen min istad så kunne jeg ikke logge av Facebook til han som hadde lånt den. De sier de ikke har gjort noe som helst enn Spotify og facebook. Da jeg skulle logge av så kom det bare opp et nytt vindu med facebook. Da jeg resetta browseren noen ganger og det samme skjedde selv da jeg skrev inn adressen på nytt manuel fant jeg ut at jeg skulle logge av og på. Da trengte jeg å skrive passordet mitt, men det fungerte ikke. Ingen av brukerene mine fungerte passordet selv om det skal være det samme passordet. Passordhintet mitt og det at jeg brukte det mye tidligere denne uka gjør at jeg er sikker på at jeg skriver riktig. Har prøvd alle passordene jeg bruker og trykket på caps lock men ingen ting fungerer. Resetter pcen og da kommer det opp en loading bar som ikke pleier å være der. Den går 1/3 før det kommer opp logg in screen, som også er uvanlig. Der står det at den skal starte i sikker modus, noe jeg ikke kommer inn på pga passordet mitt. Passordet er det ingen som vet og det er ingen her jeg er nå som har noe mulighet til å gjette det. Jeg har på sånn det kreves passord for å endre system filer også så jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. Så nå kommer jeg ikke inn på den en gang. Noen som kan tenke seg hva det er? Har ikke brukt Mac før i sommer da denne ble kjøpt inn. Endret 5. november 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Fant det ut. Noe dritt som hadde fått shift knappen stuck. Brukte sånn 2 timer på å finne det ut =/ Endret 5. november 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå