Gjest gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 jeg har et utslett på "snoppen"... ca 5kr størrelse og rødt og tørt... bare lurer på om det er noen sykdommer som gir meg dette? eller om det bare er tør hud? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 prøvd å smurt med fuktighetskrem da? Godt mulig det hjelper. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vil tro det er en irritasjon, og skal ikke skremme deg, men det er en mulighet for en soppinfeksjon. Lukter den litt rart, kanskje litt som ost? Har du noe hvitt ved toppen av penis, mulig under forhud? Som sagt, med mindre du har disse andre symptomene, tviler jeg nok på at det er noen STD, bruk fuktighetskrem, og det vil sikkert gå bort. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 lukter ikke rart... og det er ikke på selve hodet, men liksom 'midt på' ... lurte på om jeg skulle ta en tur til fastlegen just-in-case. noen tips til fugtighetskrem da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Aner ikke hvilken fuktightetskrem, jeg er også ganske sikker (uten å ha medisinsk bakgrunn) at du ikke har noen STD, men heller irritert hud. En tur til legen skader aldri. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Høres ut som en sopp infeksjon. Reis på apoteket og kjøp "Canesten" det er resept fritt. Prøv det i et par dager, blir det ikke bedre da så kan du reise til legen. Jeg hadde akkurat det samme som deg, uten noen andre symptomer. Smørte med Canesten og det gikk over på et par dager Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 har prøv noe som heter zinksalve... er en liten blå-hvit tube... smørt det på 2-3 ganger for dagen i 3 dager og nå er det så godt som borte... takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå